삼십

1.1K 95 48
                                    

Wbiegł zdyszany na korytarz, zauważając siedzącą Panią Kim na krześle, przed znajomą salą.

Ta zauważając całą zakrwawioną rękę, od razu wstała przerażona.

- Nie....proszę...się...nie...martwić... - próbował wydusić z siebie cokolwiek. Za chwilę schylił się i oparł rękami o kolana, aby złapać oddech.

Starsza Pani pogłaskała go delikatnie po plecach, w geście współczucia.

Chłopak podniósł się w końcu i popatrzył na zamknięte drzwi, przy ktorych wisiała tabliczka :

"KIM SEUNGMIN"

Spojrzał ponownie na kobietę.

- M-mogę? - zapytał niepewnie, drżącym głosem.

Kobieta przytaknęła głową, z delikatnym uśmiechem na twarzy.

Hyunjin nabrał dużo powietrza do płuc, chwycił klamkę i na nią nacisnął.

Drzwi lekko uchyliły się.

- Tak? - zaciekawiony cichutki głos dobiegł z głębi pokoju.

Hwang wszedł, nie odpowiadając starszemu.

Ten jak oparzony, kiedy go zobaczył, zaczął się podnosić, ale przy tym oparł się o bolącą rękę. Syknął cicho z bólu.

- Nie Min, nie wstawaj... - zbliżył się szybko, żeby powstrzymać chłopaka - I... jak się czujesz? - zapytał cały zestresowany.

- Cieszę się, że cie widzę mały, wiesz? - cichy głosik wypowiedział te słowa tak wzruszająco, że serce Hwanga rozpadło się na małe kawałeczki, a oczy były zmuszone do wyciśnięcia choć jednek kropelki wody.

- Nie płacz kochanie... - starszy podniósł powoli rękę i otarł opuszkami palców, spływającą powoli po policzku Hyunjina łezkę.

- Hyung...

- Ciiśśś, już dobrze... jest wszystko dobrze...

- Hyung, nie... 

- Ciiśśś... - przerywał ciągle starszy, nie dając dokończyć zdania młodszemu.

- HYUNG - podniósł trochę głos Hwang. Min patrzył się na niego z pytającym wyrazem twarzy.

Już miał ostrzec o wszystkim starszego, ale niestety... Nie zdążył.

Drzwi otwarły się agresywnie, uderzając klamką z drugiej strony o ścianę.

- Dzień dobry, Pan Hwang Hyunjin? - policjant surowo zadał pytanie, po czym nie zostawił nawet chwili na odpowiedź, tylko podszedł bliżej, do klęczącego przy łóżku chłopaka - Jest Pan zatrzymany, z powodu próby zabójstwa Pana Kim Seungmina.




𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒐𝒇𝒕 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒎𝒆 𝒄𝒓𝒂𝒛𝒚 || 𝒔𝒆𝒖𝒏𝒈𝒋𝒊𝒏Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz