Chan wziął głęboki wdech i kliknął na wyświetlający się "dzień 1".
" dzień 1, czyli kiedy się zauroczyłem
2020.03.28
19:39Dzisiaj był niezwykły dzień. Postanowiłem założyć ten dziennik, aby zapisywać moje codzienne emocje i przeżycia. Wydaje mi się to naprawdę ciekawy sposób na wyrażenie moich skrytytych, niezrozumianych uczuć.
Dzisiaj stała się rzecz, która nigdy nie miała mieć miejsca.
A jednak się stało.
Wydaje mi się że zakochałem się w moim przyjacielu.
Jedynym przyjacielu.
Podczas dzisiejszego spaceru po parku, wyznałem mu, że mam problem z moją przyjaciółką, żeby spytać się go o radę. Kiedy się zatrzymaliśmy popatrzył mi w oczy, tak jak nigdy. Jakby mi chciał coś przekazać, ale nie mógł. Nagle zaczął padać desz. On założył mi kaptur na głowę, a sam stał w deszczu moknąć. Było to tak ładnie skompletowane wydarzenie i jego twarz na tle deszczu, lekko uśmiechające się oczy, ale wciąż próbujące mi coś przekazać. Patrzył na mnie z taką troską, jak nikt inny przedtem.
Zainponował mi.
Dopiero teraz ujrzałem, jak jest dla mnie ważny. Kim dla mnie w życiu jest. I jak bardzo jest przystojny stojąc w deszczu uśmiechając sie do mnie.To nigdy nie miało się zdarzyć.
On nie może się o tym dowiedzieć.
Jeżeli się dowie, nasza przyjaźń legnie w gruzach.
Wtedy będę samotny. I stracę najcenniejszego dla mnie przyjaciela.
Bez naszych codziennych wieczornych rozmów, bez spotkań i przytulasów.
Kiedy się o tym dowie, odwróci się ode mnie.
Nie wiem czy to jest tylko zauroczenie, czy może coś więcej.Ale wiem, że czuję coś do Bang Chana.
- Jeongin "
Po przeczytaniu tego listu, serce starszego prawie stanęło.
Nie mógł uwierzyć na własne oczy w to, co właśnie przeczytał.
Yang Jeongin się w nim zakochał.
Chociaż nie był tego do końca pewny, to sama myśl, że młodszy poczuł do niego coś więcej, niż do zwykłego przyjaciela, przyspieszała bicie jego serca.Przypomniał sobie ten cudowny dzień. Był faktycznie magiczny. Jeongin zwierzył mu się z problemu zauroczenia w jego nowej przyjaciółce ze szkoły, po czym... zakochał się w nim?
Trudno mu było skleić te wszystkie porozrzucane myśli w głowie.
Postanowił kliknąć na następny list, nie mogąc się powstrzymać od ciekawskiego napięcia.
" dzień 11 - nocne pogawędki
2020.04.08
23:57Dzisiaj miałem trudny dzień w szkole. Dużo stresu przez sprawdziany i kartkówki. Pokłóciłem się również z moją przyjaciółką... Pod koniec dnia zadzwonił do mnie Chan, aby spytać się jak się czuję. Kiedy wyżaliłem się mu z moich wszystkich dzisiejszych problemów, od razu było mi lepiej. Jakbym stał się lżejszy... Zawsze, jak z nim rozmawiam mój humor się poprawia. Jego głos ma w sobie coś niezwykłego, co sprawia, że czuje motylki w brzuchu. Zawsze tak bardzo się o mnie troszczy i stara się pocieszać, kiedy mam gorsze dni, takie jak ten...
Na koniec rozmowy powiedział, że jakby był przy mnie, to by mnie przytulił, żebym poczuł się choć trochę lepiej.
Chciałbym, żeby wiedział jak bardzo wtedy miałem ochotę wtopić się w szerokie umięśnione barki i zaciągnąć się jego cudownym zapachem...
Minął kolejny dzień w którym coraz bardziej się w nim zakochuję...
- Jeongin"
CZYTASZ
𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒐𝒇𝒕 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒎𝒆 𝒄𝒓𝒂𝒛𝒚 || 𝒔𝒆𝒖𝒏𝒈𝒋𝒊𝒏
RomanceGdzie młodszy Hwang Hyunjin zawładnął starszym Kim Seungminem. ______ hwang hyunjin x kim seungmin - szybka akcja - zmieniony wiek - poboczne shipy: minsung, jeongchan - wulgarny język, sceny 18+ >prosiłabym o wyrozumiałość co do dużej ilości błędó...