59.BÖLÜM

323 50 193
                                    





Selin'den


Aliş'le bebeğimizin kız olacağını öğrenerek,akşamına yine tutku dolu bir gece geçirmemizden bu yana tam 1 hafta geçti.

Ama hala Savaş'la aramız düzelmiş değil.Mavi beni her şeyin yoluna gireceğine ikna etmeye çalışsa da,ben bu nedenle biraz huzursuzum maalesef.

Aklımdan bunlar geçerken,üzerime yeni aldığım kareli dökümlü gömleklerden birini ve siyah tayt giymekle meşgulüm.Ayakkabı olarak tercihim,siyah babetlerim.Aliş az önce hazırlıklarını bitirip,aşağı indi.

1-2 dakika sonra,saçlarımı at kuyruğu yaparak hazır hale geliyorum.Tam parfümümü sıkıp,odadan çıkacağım sırada telefonum çalıyor.

Arayanın Nazlı olduğunu umarak komidine uzanıp telefonu elime aldığımda,çağrı sahibinin Peri olduğunu görmek beni biraz hayal kırıklığına uğratıyor.Ama kısa sürede kendimi toparlamayı başarıyorum ve neşeli bir ses tonuyla

"Selam Minik Fare,nasılsın?Özlettin kendini."

diyerek açıyorum.Anında

"Selam ablaların bitanesi!Okul bir yandan,staj bir yandan bunaldım valla."

diyor gülümseyerek.

"E zor tabi,ama başarılı olmak için çabalamak lazım güzelim."

diye karşılık verdiğimde

"Haklısın ablacım da,siz de burnumda tütüyorsunuz ama böyle.Bir türlü yanınıza gelemedim."

diyor mahçup bir sesle.

"Sen takılma böyle şeylere Minik Fare,ben annemden haberlerini alıyorum.İyisin değil mi?

diye soruyorum neşeyle.Ses tonum tahmin ettiğim gibi,rahatlamasını sağlıyor ve

"İyiyim iyiyim ablacım,merak etme.Okuldu,stajdı yuvarlanıp gidiyorum işte."

diyerek cevaplıyor beni.Sesinden gülümsediğini anlayabiliyorum.

"Tamam canım,sevindim.Önemli olan sağlığının iyi olması,gerisi bir şekilde hallolur."

diyorum ve devam ediyorum.

"Peki babam nasıl?"

"İyi ablacım,onun da işleri yoğun bu ara.Ama size selam ve sevgilerini gönderiyor."

diye karşılık veriyor.Neşeli ses tonundan soruma sevindiği belli.Sonra da

"Ali abi ve Minik nasıl peki?"

diyerek devam ediyor konuşmasına.

"İkisi de çok iyi güzelim.Tam Mavi'yle kahvaltı etmek için odadan çıkıyordum,sen aradın."

diyorum gülümseyerek.

"Anladım,ben seni daha fazla tutmayayım o zaman.Ali abiyi benim için öp."

diyor ve kıkırdayarak devam ediyor.

"Biraz daha seni ondan çalarsam,bana çok kızar!"

"Şuna bak maymun,neler de biliyor!Hadi görüşürüz yine,öptüm!"

diyerek tıpkı onun gibi kıkırdıyorum.

"Görüşürüz ablacım,ben de öpüyorum."

deyip telefonu kapatıyor.

Belki Nazlı arar diye telefonu yanıma alarak,mutfağa gitmek üzere odadan çıkıp merdivenleri dikkatle inmeye başladığım sırada bir yandan da minik kızımla

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin