46.BÖLÜM

831 115 151
                                    






Ali'den


Telefonun hoparlöründen duyulan sözlerle bir anda başımdan aşağı kaynar sular dökülüyor.Babamın söylediklerine bakılırsa,halam hastanede ve üstelikte baygın.

Selin hemen

"Tamam Haluk Abi.Biz şimdi havaalanından yola çıkıyoruz.Mümkün olan en kısa sürede hastanede oluruz."

diyip telefonu kapatıyor.Sonra da bana dönerek,

"Aşkım,endişelenme sen!Her şey çok güzel olacak!Rana halanın ne kadar güçlü bir kadın olduğunu hepimiz biliyoruz.Öyle değil mi?"

diyerek beni sakinleştirmeye çalışıyor.

Selin'in ağzından çıkan sözleri duyuyorum.Ama ona bir türlü yanıt veremiyorum.Aklıma o kısacak anda Rana halamla geçirdiğim çocukluk anılarım akın ediyor çünkü.

Annem ve babam her zaman ki rutin tartışmalarından birine daha dalmışken ben korkunca yanıma gelip bana sıkıca sarılması,

"Merak etme Mavi,anneler ve babalar tartışabilir.Bu doğal bir durum.Ama onlar seni çok seviyor bunu hiç aklından çıkarma!"

deyişi,başımı okşayışı zihnimde saklandıkları yerden çıkarak yeniden bana kendilerini hatırlatıyor ben farkında bile olmadan.

Selin'se,ben kendisine yanıt vermekte gecikince telaşlanıyor haklı olarak ve koluma nazikçe dokunarak

"Alişşş!Aşkım! Bak beni korkutuyorsun!Yüzünde bembeyaz oldu,Rana hala güçlüdür.Ona bir şey olmayacak.Hatta biz gidene kadar uyanacağından eminim "

diye konuşmaya başlıyor az önceki gibi.Ben de bu sayede geçmişe yaptığım kısa yolculuğa son vererek,

"Öyle olur değil mi Koca Göz?"

diye sorarak şu ana dönüyorum.

Kendisine sorduğum soruyu duyunca Gamzeli Güzelim 'in yüzüne yeniden bir rahatlama ifadesi yerleşiyor ve

"Ohhh!Çok şükür Mavi!Bir anda yüzün bembeyaz olup da senden cevap alamayınca çok korktum!Sana bir şey oldu sandım.Nerelere daldın yine?"

diyerek cevaplıyor sorumu.

"Aslında seni duyuyordum.Ama geçirdiğim şoktan olacak bir türlü yanıt veremiyordum.Kusura bakma bitanem." dediğimde,

"Haklısın tabi!Öyle bir anda Rana halanın hastanede olduğunu duyunca kim bilir neler geldi aklına?Üstüne bir de üzüntü eklenince daldın gittin.Keşke sana bunu alıştıra alıştıra söylemenin bir yolu olsaydı Mavi."

diyerek karşılık veriyor sözlerime.Yüzündeki ifadeden onun da ne kadar üzgün olduğunu anlayabiliyorum bu sırada.

"Sen üzme kendini aşkım.Hem bu minik için de iyi olmaz.Bilemezdin ki!Sadece telefon çalınca açtın o kadar.Babamın böyle bir haber vereceğini kimse bilemezdi."

diyorum hemen.

"Haklısın da, ben de telefon elimde çaldığında o ilk panikle hoparlöre dokunmak yerine kulağıma götürebilirdim.Neyse,artık olan oldu yapacak bir şey yok.Yine de senden özür dilerim aşkım."

diyor sözlerime karşılık olarak.

"Özür dilemene gerek yok ki bebeğim.Dediğin gibi olan oldu Şimdi yapmamız gereken bir an önce hastaneye ulaşmak."diyorum.

"Haklısın canım.Ama böyle bir anda sen değilde ben kullansam çok daha iyi olacak Mavi.Hem bu arada biraz da sakinleşirsin."

diyor hemen.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin