Selin'denŞömineden biraz uzaklaştığımızda,aklıma anneme Şile'ye geldiğimizi haber vermediğim geliyor.Aliş işte!O mavileri ve seçtiği mekânın güzelliği insanda akıl bırakmıyor ki!
Duraksadığımı fark eden Mavi,
"Ne oldu güzelim,yoksa fikrini mi değiştirdin?
diye sıralıyor sorularını.
"Hayır,ama anneme geldiğimizi haber vermeyi unuttum aşkım.Merak eder şimdi."
diyerek gülümsüyorum.
"Öyleyse hemen geri dönelim güzelim.Sen de rahat rahat mesajını yaz."
deyip elimden tutuyor ve soluğu bir kez daha şömine başındaki koltuklarda alıyoruz.
Oturup telefonumu çıkarıyor ve annemin numarasını bularak kısa bir mesaj yazmaya başlıyorum.
"Annecim,biz Şile'deki otele geldik.Yol çok iyi geçti.Öpüyoruz seni."
Mesajı göndermemden çok kısa bir süre sonra annem
"Tamam güzelim,keyfinize bakın.Ben de sizi öpüyorum!"
diyerek karşılık veriyor.Bu kadar kısa sürede bir cevap verdiğine göre,belli ki sabırsızlıkla mesajımı bekliyormuş.
Telefonumu çantama atıp,
"Hadi Aliş,artık gidebiliriz.Annem bizi öpüyormuş."
diyorum neşeyle ve ayağa kalkıyorum.Mavi
"Sağolsun!"
dedikten sonra elimden tutarak beni çıkışa ilerletiyor.Az sonra otelin kapısından çıkıp bahçede yürümeye başlıyoruz.
Ali'den
Otelin çevresini saran yeşillik alanda Selin'le sarmaş dolaş yürüyoruz.Etraf fazla kalabalık olmadığı için,huzurlu bir sessizlik var çevrede.
Yoğun iş temposu,halamın hastalığı ve Besim Bey derken,oldukça gergin ve huzursuz bir dönem geçirdik bu aralar.Bu yüzden,içinde bulunduğumuz huzurlu ortamın ikimize de çok iyi geleceğini hissediyorum.
Selin'in mutlulukla pırıl pırıl parlayan o çok sevdiğim gece gözleri de,hislerimde yanılmadığımın en büyük ispatı.
"Alişşş,bugün iş günü.Ama biz buradayız,neden?"
diyen neşeli sesiyle aramızdaki sessizlik bozuluyor.
"Bugün işlerim yoğun değildi bitanem.Hem bu aralar çok gerildik.Böyle sessiz bir ortamın ikimize de iyi geleceğini düşündüm."
diyorum sorusuna cevap olarak.
"Sahi mi?Ne güzel!O zaman dünkü toplantın iyi geçti."
deyip gülümsüyor.
"Yani aslında çok da iyi geçmedi."
diye karşılık verdiğimde
"Niye,ne oldu Mavi?"
diyerek sorularını sıralamaya başlıyor hemen.Sesi şimdi neşeli değil de,biraz endişeli.
"Çok önemli bir sorun değil aşkım,her inşaatta yaşanabilecek bir şey.Sen takılma."
diye söze başlayıp devam ediyorum.
"Sami Bey bugün Madrid'e gidiyor.Bir süre gelişmeleri yerinde takip ederek,beni haberdar edecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...