24.BÖLÜM

1.8K 182 314
                                    






Selin'den


Restorandan ayrıldığımızda büyük bir şans eseri taksi için çok fazla beklememiz gerekmiyor.

Çünkü hava gerçekten de fazlasıyla sıcak.Ayrıca restoranın o serin ortamından sonra,insan birden sıcağa çıktığında çok daha fazla etkileniyor.

Ama böyle söyledim diye,sıcağa karşı önlemimi almadığımı düşünmeyin.Aksine yanımda hem gözlüğüm hem de şapkam var.Bu sayede güneş ışınlarından kendimi korumam çok da zor olmuyor.Ayrıca otelden ayrılmadan önce güneş kremimi de sürmüştüm.Kısacası güneşin zararlı ışınlarından korunmak adına her tür önlemi aldığımı söyleyebilirim.

Aliş'e gelirsek,Sami Bey'le buluşmaya giderken"Ne de olsa buraya biraz da tatil amaçlı geldik.O nedenle resmiyete çok da gerek yok"diye düşünüp,rahat haki yeşil keten bir pantolon,turuncu polo yaka t-shirt ve yine haki yeşil spor ayakkabılar giydiği için,şehir turu yapmak için hazır durumdayız.

Taksiye biner binmez elindeki şehir rehberini inceleyen,bir yandan da tatlı tatlı gülümseyen Mavi'ye takılıyor gözüm.

"Ne oldu aşkım? Rehberde ilginç bir bilgiye mi rastladın da yüzün gülüyor?"diye soruyorum.

Hemen başını rehberden kaldırıp gözlerime bakıyor.

"Hayır aşkım.Düşündüğüm şeye gülümsüyordum "diyor.

"Öyle mi?Şimdi daha da meraklandım işte! Neymiş o seni gülümseten düşünce?"diyorum.

"Hani konser ve balayı için Roma'ya gitmeden önceki gün,sahil de dolaşıyorduk ya aşkım"diyor.

"Evet hatırladım Mavi,devam et lütfen "diyorum.

"O gün sahilde anne-babalarından pamuk şeker isteyen çocukları duyunca içimden,"Bir gün umarım bizim de böyle pamuk şeker isteyerek koşup,eğlenen çocuklarımız olur "diye düşünüp gülümsemiştim kendi kendime.Şimdi inanılmaz bir şekilde bu hayalim,umduğumdan çok daha kısa sürede gerçek oldu.Bu aklıma gelince birden,istemsizce gülümsedim Gamzeli Güzelim"diyor.

Kahkahalar arasında biraz da şaşkınlıkla "Bu kadarı nasıl olabilir ki?"diyorum.

Aliş niye böyle bir tepki verdiğimi anlayamıyor doğal olarak ve aynı şaşkın ifadeyle yüzüme bakıyor.

Bir yandan da "Ne oldu Selin?Ben hiç bir şey anlamadım.Daha açık olur musun lütfen "diyerek.

"Sadece ben de o gün oradan geçip,çocukları gördüğümde aynı şeyi aklımdan geçirmiş ve kendi kendime gülümsemiştim.Tıpkı senin gibi.Şimdi ,senin de aynı anda aynı şeyi düşünmen ve benimle aynı tepkiyi vermen çok inanılmaz geldi bana.Onun için böyle bir tepki verdim aşkım" diyorum.

"İşte biz seninle bir elmanın iki yarısı,birbirinin ruh eşi olunca böyle olması normal güzelim."diye cevaplıyor Ali beni.Hem de benim aksime hiç şaşırmadan.

"Haklısın aslında.Seninle olaylara ne kadar benzer tepkiler verdiğimizi unutuyorum bazen Mavi "diyerek koltukta ona iyice yaklaşmamla kolunu açarak altına girmemi sağlıyor.Rahatça koltuk altına yerleştikten sonra,"Eeee şimdi nereye gidiyoruz Aliş?"diye devam ediyorum sözlerime.

"Bugün için iki seçeneğimiz var hayatım"diyor.

"Neymiş o seçenekler?Bir duyalım bakalım"diyorum hemen.

"Puerta Del Sol adındaki en önemli meydanlarını gezebiliriz canım.Ya da hava çok sıcak,açık havada olmayalım dersen Reina Sofia Müzesi'ne de gidebiliriz Selin'cim"diyor.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin