Selin'denAli'yi işe yolcu ettikten sonra salona geçiyorum.Mavi'nin son sözleri yüzünden gözlerim hala dolu dolu.
Koltuğa oturup telefonumu elime alarak,Kerem hocanın numarasına dokunuyorum.1-2 çalışın ardından
"Merhaba Selin'cim,nasılsın?"
diyen keyifli sesi doluyor kulağıma.
"Merhaba hocam,çok iyiyim.Siz nasılsınız?"
diyorum neşeyle.
"İyiyim ben de.Uzun zaman oldu görüşmeyeli,bir şey mi vardı?"
diye soruyor hemen.
"Aslında ben bugün okula uğrayıp,sizinle görüşmek istemiştim hocam."
diyorum sorusuna cevap olarak.
"Tabi gel,seni görmek güzel olacak."
diyor.Ses tonundan gülümsediğini anlayabiliyorum.
"Öyleyse ben birazdan evden çıkarım hocam,1 saate görüşürüz."
dediğimde,cevabı gecikmiyor.
"Görüşürüz Selin'cim,bekliyorum."
Telefonu kapatır kapatmaz,odamıza çıkıyorum.Niyetim üzerimi değiştirmek.Ama aynadan bana gülümseyerek bakan kadının görüntüsü hoşuma gidince,bundan vazgeçerek odadan çıkıyorum.
Mutfağa geldiğimde etrafı toparlayan Ayşe hanım
"Buyurun Selin hanım,bir şey mi istemiştiniz?"
diye soruyor gülümseyerek.
"Hayır,ben çıkıyorum."
diyerek gülümsüyorum onun gibi.
"Peki Selin hanım."
deyip işine devam ediyor.
1-2 dakika sonra arabama binerek,okula doğru yola koyuluyorum.Görüşmemizden pek umutlu olmasam da,belli olmaz,öyle değil mi?
Ali'den
Yoğun bir trafik nedeniyle,bu kez işe gelmem biraz daha uzun zaman alıyor.Yine de toplantıya yetişiyorum.
Toplantımızın konusu,Madrid'de devam eden otel inşaatı.Belediyeyle yaşanan bazı sorunlar yüzünden,inşaat maalesef olması gerekenden biraz daha yavaş ilerliyor.
Mimarımız Sami Bey,bu gecikmeler nedeniyle biraz mahçup ve gergin.
"Bu tip gecikmeler inşaat sırasında sık sık yaşanır,bunu siz benden daha iyi bilirsiniz Sami Bey.Kendinizi mahçup hissetmenize gerek yok.Belki bir süre işleri yerinden takip etseniz,çok daha iyi olur."
diye söze başlayıp devam ediyorum.
"Tabi diğer işlerinizin durumunu bilmiyorum,benim ki sadece bir öneri."
Sözlerimin onu az da olsa rahatlattığı,yüzündeki ifadeden belli oluyor.
"Ben de aynı şeyi düşünüyordum Ali Bey.Şu an programım yoğun değil.Bu nedenle yarın sabah Madrid'e uçuyorum.Sizi her fırsatta gelişmelerden haberdar edeceğimden emin olabilirsiniz."
diye karşılık verdiğinde sesinin tonundan düşüncemde yanılmadığımı anlıyorum.
"Çok iyi olur Sami Bey,Sesli ya da görüntülü olarak beni her zaman arayabilirsiniz.Aslında sizinle gelmeyi çok isterdim.Ama şu an eşim bebek beklediği için onu yalnız bırakmak istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...