Ali'denKlasik bir iş günü geçirip eve geldiğimde,Selin'in keyifle gülümseyen yüzünü ve Ayşe hanımın özenle hazırladığı harika masayı görmek,tüm yorgunluğumun bir anda uçup gitmesine neden oluyor.
Selin,yine üzerindeki krem zemin üzerine çiçekli,gömlek yaka elbisesiyle muhteşem görünüyor.Ayaklarında yumuşacık pembe babet ayakkabıları var.Saçlarını uçlardan dalgalandırıp omuzlarına dökmeyi tercih etmiş.
"Gününüzün güzel geçmesine çok sevindim canım."
deyip yanağından öpüyorum onu.Sonra da üzerime daha rahat bir şeyler giymek için odamıza gitmek üzere merdivenlere yöneliyorum.
Odaya gelir gelmez ilk iş olarak yüzümü ve ellerimi yıkayıp,ardından dolabımın karşısına geçiyorum.Tercih yapmak çok zamanımı almıyor.Üzerime hemen beyaz,bisiklet yaka bir t-shirt ve koyu mavi jean pantolon geçiriyorum.Ayakkabı olarak tercihimse lacivert spor ayakkabılarım.Saçlarımı ellerimle şöyle bir düzeltip parfümümü de sıkınca hazırlığım bitiyor.
Merdivenlerden indiğim sırada kapı çalıyor.
"Ben bakarım hanımlar!"
diye seslenip açmak üzere kapıya ilerliyorum.Saate bakılırsa gelenler Savaş ve Nazlı olmalı.
Kapıyı araladığımda,
"Selam kuzen!"
diyen Savaş'ı görmemle düşüncem doğrulanıyor.
"Selam kuzen!"
deyip gülümseyerek geçmeleri için yana çekiliyorum.
"Selam Ali!Nasılsın?"
diyerek önce Nazlı,ardından da Savaş giriyor içeri.Yüzünden buraya gelmekten hiç memnun olmadığı o kadar belli ki!
"İyiyim Nazlı.Yine çok şıksın,hadi gelin.Sofra mükemmel gerçekten."
deyip onlarla birlikte salona ilerliyorum.Nazlı sözlerime neşeyle
"Aman canım,bir jean bir t-shirt işte. Bu gece rahat olmak istedim.Ama yine de çok teşekkür ederim Ali."
diye karşılık verirken,Savaş sessizliğini koruyor.
"Olsun,tabi ki rahat olacaksın Nazlı'cım,unutma burası senin de evin."
dediğim sırada kulağıma dolan,
"Hoşgeldiniz Arıza!"
sesiyle salona geldiğimizi anlıyorum.
"Hoşbulduk Süslü."
diyerek sıkıca Selin'e sarılıyor Nazlı önce.Ardından,
"Hadi,hemen sofraya geçelim mi?Ben çok acıktım da!"
diye devam ediyor konuşmasına.Böylece hep birlikte masada yerimizi alıyoruz.Bu bir bakıma iyi de oluyor aslında.Çünkü bizim de durumumuz Nazlı'dan pek farklı sayılmaz.
Savaş,masayı şöyle bir süzüp,
"Hem senin,hem de Ayşe hanımın ellerine sağlık Selin.Davetin için çok teşekkür ederiz."
diye konuştuğunda Selin,
"Rica ederim Savaş.Asıl biz,bizi kırmayıp geldiğiniz için size çok teşekkür ederiz."
diyor gülümseyerek.Sonra da
"Yemekler içinse Ayşe hanıma teşekkür etmeliyiz.Çünkü hepsi onun emeği."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...