Selin'denOdayı dolduran sevimsiz alarm sesiyle ilk uyanan ben olunca,aceleyle Aliş'in tarafına uzanıp alarmı susturuyorum hemen.
Ardından başımı elime dayayıp yatakta hafifçe yan dönerek Mavi'yi seyretmeye başlıyorum.Öyle yakışıklı ve tatlı görünüyor ki,sözlerim anlatmakta yetersiz kalır.Aradan biraz zaman geçince dayanamayıp karnımı okşayarak
"Baba ne kadar yakışıklı,değil mi prensesim?"
diye minikle konuşmaya başladığımda o okyanus gözler aralanıyor maalesef.Kendime bunun için biraz kızıyorum.Ama yapacak bir şey yok.1-2 saniye sonra
"Yine benim prenseslerim biricik babalarını mı izliyor yoksa?"
diye soran Mavi'nin muzip sesi doluyor kulaklarıma.
"Yani şimdi hiç "Yok canım,olur mu öyle şey?" demeyeceğim Mavi.Çünkü yalan olur."
diyorum kıkırdayarak.
"Buna sevindim bebeğim."
diye karşılık verdiğinde muzipçe göz kırpıyor.
"E yani,boş yere neden kendimi yorayım?Beni o kadar iyi tanıyorsun ki,inanmazsın zaten."
deyip yanağından öptükten sonra soluğu banyoda alıyorum.Çünkü insan hamile olunca sık sık tuvalete gitmesi gerekiyor.
Kısa sürede ihtiyacımı giderip odaya dönüyorum.Ancak Aliş hala yatakta uzanmaya devam ediyor.Sanırım yolculuk,onu benden fazla yormuş.Yoksa şimdiye çoktan kalkardı.
"O kadar araba kullandıktan sonra,bir de yürüyüş yapınca bu normal tabi."
diye aklımdan geçirip
"Hadi aşkım,sen de hazırlan da yemek yiyelim.Yok eğer kendini yorgun hissediyorsan,odaya bir şeyler söyleyelim."
diyorum neşeyle gülümseyerek.
"Yorgun değilim canım,merak etme.Hemen geliyorum şimdi."
diyerek yataktan kalkıp banyoya geçiyor.
O banyodayken,üzerimi şöyle bir gözden geçiriyorum.Kıyafetim gayet iyi görünüyor.Hamileliğin en güzel taraflarından biri bu.Kıyafet seçmek için dolabınızın önünde uzun zaman harcamanız gerekmiyor.Sadece üzerime uzun,salaş siyah bir hırka geçiriyorum.Malum mevsim sonbahar.Akşam havası belli olmaz.Aliş'in bayıldığı parfümümü de sıktığımda hazırım.
Beni çok bekletmeden,Mavi'de işini bitirip odaya dönünce ona şöyle göz ucuyla bir bakıyorum.Dağınık sarı saçları ve üzerindeki rahat kılıkla nasıl da çekici görünüyor.
Karnım çok acıkmış olmasa,odada kalmayı tercih ederdim yani,o derece.Aliş ona olan bakışlarımı fark ederek
"Ne oldu bebeğim,biri aşkını mı özlemiş?"
diyerek muzip muzip gülmeye başlıyor.
"Gülme yaaaa!Ne varmış bunda?Kocam değil misin?
deyip hafifçe kaşlarımı çatıyorum.
"Yapma ama güzelim!Tabi ki kocanım ve iyi ki de öyleyim.Sadece takılıyordum."
diyerek kahkahalarla gülmeye başlıyor bu kez ve biraz sakinleşince ekliyor.
"Şu halinle öyle tatlısın ki Kocagöz,hele bir karnımızı doyuralım sonra odamızda çok eğleneceğiz.Sana söz veriyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...