76.BÖLÜM

237 40 132
                                    





Selin'den


Sabah,burnumun hafifçe gıdıklanması,ardından sol yanağıma tüy kadar hafif bir öpücük kondurulmasıyla daldığım derin uykudan uyanıyorum.

Demek Aliş ne zaman geç uyusa yaptığı gibi yine erken uyandı.

Yavaş yavaş gözlerimi araladığımda,karşılaştığım aşk dolu maviler sayesinde yanılmadığımı anlıyorum.

"Günaydın aşktan adam!Bu ne güzel bir uyandırma şekli böyle,bayıldımmm!

diyerek kıkırdıyorum.Cevabı hemen geliyor.

"Sevmene sevindim bitanem!Günaydın!Madem tatildeyiz,ben de bundan faydalanıp biricik karımı ve kızımı biraz şımartmak istedim.Malum,işe güce dalınca pek fırsat olmuyor."

Ses tonu o kadar mutlu,haylaz ve arzu dolu ki,bu minik öpücükler az sonra bambaşka bir hâl alacak ve biz yine alev alev yanacağız hissediyorum.Tabi ki bundan asla ama asla şikayetçi değilim.Zaten insan sevilmekten nasıl şikayet edebilir,değil mi?

"Aliş,saat henüz erken sayılır.Biraz yaramazlık yapsak nasıl olur?

diye sorup muzip muzip göz kırptığım anda Mavi'nin bakışları yine tutkuyla koyu laciverde dönüyor ve hiç bekletmeden dudaklarımızı birleştiriyor.Beni harika bir sabahın beklediğini  anlayıp hemen öpücüğe aynı tutkuyla karşılık veriyorum neşeyle.


Ali'den


Selin'in son söyledikleri,gözlerimin tutku ve aşkla mavinin en koyu tonunu almasına neden oluyor.Ardından dudaklarına uzanıp öpüyorum onu.

+18

Gamzeli güzelimin benimkine eş değer bir tutkuyla dudaklarını aralayıp öpücüklerime karşılık vermesi,yalnızca saniyeler sürüyor.Bir süre sonra da

"Aliiiii!"

diye inleyerek dilini aralanan dudaklarımdan içeri gönderip öpücüklerini derinleştiriyor.Bu sayede iyice kendimi kaybederek ağzının içine hırlıyorum.1-2 saniye içinde dillerimiz o her zaman ki şahane uyumlarını yakalıyorlar.

Ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre böyle öpüşmeye devam ediyoruz.Ancak nefessiz kaldığımızda hiç istemesek de ayrılmak zorunda kalıyoruz elbette.Neyse ki bu ayrılık çok kısa sürüyor.Selin'in

"Alişşşş!Lütfennnn!Hadiiiii!

diye bir kez daha kesik kesik inlemesiyle,önce dudaklarını öpmeye başlıyorum yeniden.Ardından bu bana yetmeyince dudaklarımı dudaklarından çekerek boynuna,oradan da göğüslerine indiriyorum.Onun hazır olduğunu hissettiğim anda da bacaklarını aralayıp içini dolduruyorum.Gözlerinde büyük bir tutku,aşk ve huzurla beni içinin derinliklerine kabul ederek bacaklarını belime doluyor biraz sonra.

Şimdi tam anlamıyla tek bir vücuduz ve bu beni nasıl mutlu ediyor bilemezsiniz.Arzudan boğuklaşmış bir sesle

"Sen,gerçekten şahanesin güzelim!Seninle böyle bir bütün olmaya bayılıyorum!Ve seni çok ama çok seviyorum!"

diyerek içinde ağır ağır git-gel yapmaya devam ediyorum.Hemen

"Ben de bu anları ve seni çok seviyorum aşkım!Keşke hep böyle kalabilsek."

deyip hırsla dudaklarıma yapışıyor.İtiraf edeyim,Selin'in bu yeni,tutku dolu,kendinden emin haline  bayılıyorum.Artık hiç çekingen değil.Zevk aldığını saklamıyor,hatta daha fazla zevk alabilmek için beni yönlendiriyor.Bu arada aynı zevki bana yaşatabilmek için de elinden gelenin en iyisini yapıyor.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin