Selin'den1 saate yaklaşan sıkıcı bir yolculuk sonrası cafeye ulaşıp,bir masaya geçiyorum.
Trafik yoğun olduğundan,ne Tuğçe ne de Nazlı gelebilmiş.Hava böyle yağmurlu olunca çok normal tabi.Sevimli garson kızın
"Hoşgeldiniz efendim!Ne alırdınız?"
diye sorup gülümseyerek yanıma gelmesi çok sürmüyor.Neşeyle şöyle cevaplıyorum sorusunu.
"Hoşbuldum!Ben 1 fincan ıhlamur çayı ve bir tabak tarçınlı kurabiye alayım lütfen."
"Tabi,nasıl isterseniz!"
diyor,ardından siparişimi not ederek beni masada yalnız bırakıyor.
"Bebeğim,siparişimi sevdin mi bakalım?"
diye karnını hafifçe okşamaya başladığım sırada Tuğçe'nin muzip sesi doluyor kulaklarıma.
"Selâm Selin'cim!"
Hemen yerimden kalkıp
"Hoşgeldin canım!"
diyerek sıkıca sarılıyorum.Beni aynı sıcaklıkta kucaklayıp karşımdaki sandalyeye oturuyor.Aradan yalnızca birkaç saniye geçtiğindeyse,el sallayarak bize doğru gelen Nazlı'yı fark ediyorum bu kez.Neşeyle
"Hiç rahatsız olmayın kızlar!Her zamanki trafik işte."
deyip uzaktan ikimize de birer öpücük gönderdikten sonra Tuğçe'nin yanındaki sandalyeye yerleşiyor.Ekip tamam.Artık yarınki yemek davetinden söz edebilirim.
"Evet kızlar,düğünden konuşmaya başlamadan önce size bir şey söylemem gerek."
diyerek aklımdakini söze döküyor,ancak aynı anda gelen siparişlerim yüzünden konuşmama ara vermek zorunda kalıyorum.Ama bu gecikme hiç sorun değil.Çünkü bu sayede Tuğçe'yle Nazlı kendilerine sade birer Türk kahvesi rica ediyorlar.Garson kız siparişleri not edip masadan ayrılır ayrılmaz sözlerime kaldığım yerden devam ediyorum.
"Yarın akşam,yine geçenlerde olduğu gibi yemek için bizim evde toplansak ne dersiniz?"
Teklifim
"Çok iyi olur güzelim!"
"Harika fikir Süslü"
cümleleriyle kabul ediliyor ilk olarak.Ardından Nazlı biraz düşünüp soruyor.
"Yemekte sadece biz gençler mi olacağız,yoksa büyükler de gelecek mi Süslü?"
Ihlamurumdan bir yudum alıp cevaplıyorum sorusunu.
"Hayır Nazlı,sadece biz gençler olmayacağız masada.Tüm aile davetli."
Beni duyan Tuğçe hemen
"Öyleyse kesin minikle ilgili bir haber var!"
diyerek muzip muzip göz kırpmakta gecikmiyor.
"Bilmem,bunu ancak yarın akşam öğrenebiliriz."
derken,gözlerimin mutlulukla haylaz haylaz parıldamasına engel olamıyorum.Bu kez araya giren Nazlı.
"Bence de öyle Tuğçe'cim!"
Ardından soluklanıp heyecanla ekliyor.
"Bundan daha fazlasını şimdilik öğrenemeyeceğimiz kesin olduğuna göre,artık şu düğünden,en başta da gelinlikten söz etsek nasıl olur?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...