4.BÖLÜM

4.4K 308 656
                                    




Ali'den




Sabah mutlu ve huzurlu uyanıyorum.Nasıl mutlu olmayayım?Yanımda başını göğsüme yaslamış,belime sımsıkı sarılmış muhteşem bir güzel var.

Mışıl mışıl uyuyor.Yüzünde büyük bir huzurla.Tıpkı bir kedi yavrusuna benziyor bu haliyle.

Uyandırmamağa özen göstererek,başını göğsümden alıp yastığa yerleştiriyorum.O upuzun gece saçları yastığa yayılıyor.Hafif mırıltılar çıkarmağa başlayınca uyanmasın diye yanağını okşuyorum çok hafif.Tekrar uykusuna kaldığı yerden devam ediyor.

Ben de yeniden uyuyamayacağımı bildiğimden,yavaşça yataktan kalkıp,odadaki tekli koltuğa oturuyorum.Üstümde sadece boxerımla.

Selin'i izliyorum dikkatle.Yastığa yayılmış saçlarına bakıyorum önce.İpek gibiler.Pırıl pırıl parlıyorlar,insanda okşama isteği uyandırarak.Sonra şu an kapalı olan göz kapaklarına takılıyor gözlerim.O gece gözleri şu an o kapaklar saklıyor.Ama olsun.O her haliyle güzel.Hep güzel.

Ardından o minicik burnu görüş alanıma giriyor.Öpmelere doyamadığım,o minicik düğme burun.

En son olarak,gül goncası dudaklarına kayıyor gözlerim.Dün gece öpülmekten daha dolgun hale gelmiş,hafif kızarmış dudaklarına.

Dudakların görüntüsü bana dün geceyi hatırlatıyor hemen.

Selin'in büyük bir cesaretle bana yaklaşması,öpüşü,sonra o yavaş başlayan öpücüklerin derinleşmesi,benim ağzımdan çıkan hırıltılar...Dillerimizin ağızlarımızın içinde birbiriyle ettiği dans.Hepsi ama hepsi zihnime doluyor.

Bir an hayret ediyorum bu duruma.Şu an mışıl mışıl,tıpkı bir kedi yavrusu misali uyuyan bu tecrübesiz güzelin bana dün gece hissettirdikleri inanılmaz çünkü.

Demek gerçek aşk böyleymiş.Aşık olduğun kadınla birlikte olmak bambaşkaymış.İş tecrübe değilmiş demek.Önemli olan hissedilen derin duygularmış.

Daha önce defalarca kadınlarla birlikte oldum.Sonuçta kabul ediyorum,çapkın bir adamdım.Ama hiç dün geceki gibi hissetmedim.

Şu an kendimi fazlasıyla mutlu ve huzurlu,eksik parçasını bulmuş,tamamlanmış hissediyorum.

Ve bütün bunları başaran,şu an derin derin uyuyan şu küçük kadın.İnanılmaz ama gerçek.

Bazen düşünüyorum da neyin ödülü olarak geldi acaba bu kız hayatıma? Bulamıyorum.

Eğer babamla yaşadıklarımın ödülüyse,ben o yaşanılanlara teşekkür etmek istiyorum.Böyle düşünmem size saçma gelebilir ama öyle.

Dün geceyi zihnimde yeniden canlandırınca,vücudum yine ilginç tepkiler vermeğe başlıyor.Şaşırıyorum bu duruma.

Bu kadar kısa sürede,aynı kadına bu derece yoğun bir istek duymam pek rastlanmayan bir durum çünkü.

Ayrıca Selin'in ürkmesi de son isteyeceğim şey.Sonuçta vücudu bu duruma henüz yeni alışıyor.Çok sabırsız davranıp,ona zarar vermek istemiyorum.

Eğer uyanırsa,o güzel dudakların davetkarlığına karşı koyamayacağımı düşündüğümden,duş almağa karar veriyorum.Ve hemen banyoya ilerleyip kendimi ılık bir duşa bırakıyorum.


Selin'den

Yavaş yavaş yatakta kıpırdanmağa başlıyorum.Gözlerimi biraz zorlukla da olsa açıyorum ardından.Sol yanıma döndüğümde bir boşluk karşılıyor beni.Bu durumdan çok da hoşlanmıyorum.Mavi'min kollarında güne başlamayı tercih ederdim ama neyse...

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin