Ali'denBabamla,Madrid 'de yeni başlayacağımız otel inşaatıyla ilgili olarak Sami Bey'le yaptığım anlaşma konusunda uzun bir görüşme yapıp,onun da onayını ve aynı zamanda tebriklerini aldıktan sonra,bugünlük kalan birkaç küçük işi halledip şirketten çıkıyor ve eve doğru yolu koyuluyorum.
Arabada eve doğru ilerlerken düşünüyorum da Selin kesinlikle bir Peri kızı falan olmalı.
Bugün önce Sami Bey ve ardından babamla yaptığım görüşmeler öylesine sorunsuz geçiyor ki,hayret etmemek mümkün değil.
Sami Bey daha önce de otel inşaatlarımız için çalıştığımız bir mimardır ve kolay ikna edilen biri de değildir hiç.
Aynı şekilde babamın da projeyi bu kadar çabuk onaylaması ve üstelik beni tebrik etmesi çok ender rastlanan bir durum.
Bunları ve en önemlisi,sevgili karımı biraz sonra göreceğimi düşünerek trafikte ilerliyorum.Saat akşam 7'ye yaklaşmasına rağmen,sanki trafik bile Selin'e kavuşmamı çabuklaştırmak istermiş gibi hızlı akıyor.
Böylece ,40 dakika gibi İstanbul için çok kısa sayılacak bir sürede eve varıyorum.
Kapıyı açtığımda,mutfaktan gelen nefis kokular aklımı çeliyor hemen.
Mutfağa doğru yol alıyorum.Karşımda yardımcımız Ayşe hanımı bulmayı beklerken,saçlarını ev topuzu yapıp,çevresine kırmızı bandana sarmış bir şekilde pilav tenceresini karıştıran bir Selin görünce şaşırıyorum.Üzerinde mini jean etek ve beyaz t-shirtle son derece çekici görünüyor yine.
İlerledikçe,bir tabakta hazır bekleyen ızgara köfteler ve patates kızartması gözüme çarpıyor.Gördüğüm bu manzarayla şaşkınlığım daha da artarken, gözlerim mutlulukla parıldamaya başlıyor.Selin, cacığı da unutmamış bu arada.
"Aşkım bu ne güzel bir sürpriz.Hepsini sen mi yaptın?"diyorum gülerek.
"Evet Mavi.İnşallah beğenirsin.Okuldan geldiğimden beri yemeklerle uğraşıyorum.Umarım olmuştur"diyor.
"Olmuştur,olmuştur.Hem ben senin elinden zehir olsa yerim"diye cevaplıyorum onu.
"Muhteşem kocam benimmm!"diye boynuma sarılarak,kocaman bir öpücük konduruyor dudaklarıma hemen.Benden de aynı karşılığı alıyor tabi ki!
"Hadi sen üstünü değiş,birazdan bizimkiler de gelecek "diyor sonra da.
"Peki"diyerek odamıza doğru yol alıyorum.
Selin'den
Ali üstünü değiştirmek için odaya çıkarken,ben de salatayı yapmağa başlıyorum.
Salata yapımı bitmek üzereyken,kapı çalıyor ve Ayşe hanım kapıyı açmağa gidiyor hemen.
Biraz sonra da bizim tayfa tam takım mutfağa doluşuyor.
Malum,bugün ki programa göre biz bizim odamızda kızlar tayfası olarak biraz kaynatacağız.Erkeklerde ekran karşısında takılacaklar.
Herkese kocaman sarılıp "Hoşgeldiniz"dedikten sonra,sofraya oturmak üzere Ali'yi bekliyoruz.O gelir gelmez herkes sofrada yerini alıyor.
Ali'den
Mutfağa geldiğimde mükemmel bir manzara karşılıyor beni.
Bizim tayfa gelmiş.Herkes mutlu ve güleryüzlü bir şekilde tabaklarını yiyeceklerle doldurmakla meşgul.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...