Selin'denŞu an İstanbul'a dönüş yolunda uçaktayız.Tahmin edeceğiniz gibi yine biraz gerginim.Ama Ali'nin bir an elimden ayrılmayan eli sayesinde kendimi biraz daha rahat hissettiğimi söyleyebilirim.
Tabi bir de karnımdaki minik prensesi unutmamam gerek.Asıl o bana bu seyahatin en güzel hediyesi oldu.
"Minik prenses de nerden çıktı? Nasıl bu kadar eminsin Selin?"diye sorabilirsiniz.Ali'nin bebeğin kız olacağına olan kesin inancı,beni de etkiledi açıkçası.Artık ben de farkında bile olmadan "minik prensesim "diyerek seviyorum karnımı.
Yaptığımız kısa Madrid gezisine gelirsek,hiç şüphe yok ki benim için hep yaptığım en özel seyahat olacak.Nasıl olmasın ?Bu ülkeye geldiğimde yalnızca 2 kişi olduğumuzu düşünen ben,ülkeme dönerken artık 3 kişilik tam bir çekirdek aile olduğumuzu öğrenmiş bulunuyorum.
Ailenize yeni bir birey,yeni bir can katılacağını öğrenmek çok farklı bir duygu gerçekten.Çok keyifli ve keyifli olduğu ölçüde ürkütücü de aynı zamanda.
"Acaba ona gerektiği gibi bir anne olabilir miyim?,Ona gerek duyduğu her konuda yeterince destek verebilir miyim?" tarzında binlerce soru onun varlığını öğrendiğim andan itibaren zihnimde sürekli dönüp duruyor.
Mavi de bu konuda o kadar heyecanlı ve aynı zamanda telaşlı ki,onu sakinleştirmeye çalışmaktan kendi yaşadığım duygu karmaşasını onunla paylaşmaya henüz fırsat bulamadım.
Ama merak etmeyin.En kısa sürede bu konu hakkında onunla konuşmam gerektiğinin bilincindeyim.Çünkü daha evlendiğimiz ilk gün birbirimize karşı her konuda açık olacağımıza dair bir söz vermiştik.
Tabi tüm bu düşündüklerimin henüz zamanı gelmedi aslında.Şu an ilk yapılması gereken,bebeğin sağlık durumunu ve kaç aylık olduğunu öğrenebilmemiz için benim her zamanki doktorum olan Fem hanımdan bir randevu almam.
Yarın sabah ilk iş olarak doktorumdan bir randevu almayı aklıma not ediyorum.
Ben bunları aklımdan geçirirken,Aliş yanağıma bir öpücük kondurup "Yine nerelere daldın aşkım?"diye soruyor.
"Hiççç Mavi.Öyle bu yolculuk bize ne büyük bir sürpriz hazırladı diye düşünüyordum.Ayrıca yarın için doktorumdan bir randevu almam gerektiğini de"diyorum.
"Evet yaaa! Ne güzel bir sürpriz oldu bu bebek haberi"diyor gülümseyerek."Ayrıca o randevuya bensiz gitmeyi sakın aklından bile geçirme olur mu güzelim"diye de devam ediyor.
"Tabi ki Mavi.Birlikte gideceğiz o randevuya,sen sakın merak etme.Aksi mümkün değil zaten.Ben sensiz kendimi rahat hissedemem çünkü "diyorum.Sözlerimi duyduğu an yüzündeki gülümseme büyüyor hemen.O gülümsemeyi görmek,hele de sebebi olmak öyle güzel bir his ki!
"Teşekkür ederim Bitanem.Bunu duymak beni nasıl mutlu etti bilemezsin"diyor.
Sonra da "Yolculuğun yarısı bitti sayılır.Ama istersen yine de biraz dinlenmen mümkün güzelim.Çünkü İstanbul'a varmamıza 2,5 saat gibi bir süre daha var"diye devam ediyor sözlerine.
"Bu çok güzel bir fikir Mavi.Eve gidince bizi yine her zaman ki yoğun tempomuz beklediğine göre,biraz kestirmemim bana çok iyi geleceğine eminim "diyerek hemen başımı omzuna yaslıyorum Aliş'in.
Boynundan yayılan o muhteşem deniz kokusu,onun saçlarımı okşamasına bile gerek olmadan derin bir uykuya dalmama neden oluyor anında.
Ali'den
Selin şu an omzumda melekler gibi derin ve huzurlu bir uykuda.Ben de yine büyük bir keyifle izliyorum bu harika görüntüyü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...