23.BÖLÜM

1.7K 187 356
                                    






Selin'den


Aliş'le geldiğimiz restoran çok şirin bir yer.Dışardan bakıldığında küçük bir mekan gibi görünse de içeri girdiğinizde,serin ve ferah bir yer karşılıyor sizi.

Yer döşemeleri,tavan,sandalyeler ve masalar...Herşey ahşap.Tavanın yüksek oluşu,ortamı ferah bir hale getirmiş.

Arkalıklı sandalyelerin minderleri kırmızı renk.Masalardaki örtülerse krem rengi keten kumaştan.Yani çok uyumlu. Benim renk uyumuna ne kadar önem verdiğimi hepiniz bilirsiniz.Bu nedenle çok sevdim bu sıcacık yeri.Arka tarafta geniş,güzel bir bahçesi var restoranın.Aliş hemen"Bahçeye geçmek ister misin güzelim? "diye soruyor.

Hava o kadar sıcak ki,aslında dış mekanları her zaman daha çok seven ben bu kez "Hayır aşkım,içerisi çok güzel serin.Bu kez içerde kalsak olur mu?"diyerek cevaplıyorum onu.

"Peki güzelim,sen nasıl istersen "diyor hemen.Güzel bir masa bulup oturuyoruz.

Etraf çok kalabalık sayılmaz.Burada insanlar yazın,havanın çok sıcak olması nedeniyle çok geç saatlerde yemek yiyorlarmış çünkü.

"Ne yemek istersin güzelim?"diyor Aliş hemen yerimize oturur oturmaz.

"Bilmem ki Aliş! Aslında paella yemek için geldik biliyorum.Ama hava çok sıcak.Pilav yerine,şöyle daha hafif hatta mümkünse soğuk birşeyler yesek olabilir mi? diyorum.

""Olabilir tabi güzelim.İspanya mutfağında tam da senin istediğin gibi bir yemek var.Adı gazpaço.Bol domates,yeşil biber,sirke ve ekmek içiyle yapılan soğuk bir çorba çeşidiymiş.Ama içinde bol miktarda sarımsak da var.Bu senin için sorun olur mu Selin'cim?"diyerek cevaplıyor beni.

"Birlikte yedikten sonra neden sorun olsun aşkım?Hem yedikten sonra biraz sakız çiğneriz sorun kalmaz"diyorum gülümseyerek."Malzemelerine bakılırsa lezzetli olacağa benziyor,deneyelim bence"diye de ekliyorum.

"Senin şu her soruna çözüm bulabilme yeteneğine gerçekten hayranım hayatım"diyor."Öyleyse karar verilmiştir,gazpaço içiyoruz.Hem ben de ilk kez deneyeceğim.Bakalım tadı nasılmış?"diye de devam ediyor sözlerine.

Hemen garsona sesleniyoruz,İngilizce bilmesi,bizim için hoş ve işimizi kolaylaştıran bir sürpriz oluyor.Siparişimizi verip beklemeye başlıyoruz.

Bu arada Mavi,"Evet aşkımmm,Bu alışveriş poşetlerinde beni bekleyen sürpriz nedir?Çok merak ediyorum."diyerek sohbetimizi başlatıyor.

"Sen sabah Sami Bey'le buluşmak için çıkınca,ben de hemen giyinip otel çevresindeki birkaç mağaza ve butiğe bakmak için otelden ayrıldım"diyerek söze başlıyorum.

"Peki sonra?"diyor.

"İlk birkaç mağazadan çok hoş birkaç bluz,birkaç şort ve yine birkaç da etek aldım" diyorum.

"Belli oluyor aşkım"diyor yüzünde muzip bir ifadeyle gülerek.

"Yaaa !Ama Alişşş! Çok güzeldiler hepsi.Naapiim?Dayanamadım işte!"diyorum yüzümde çocuksu bir ifadeyle.

"Sakin ol Bitanem.Hem kızmadım ki zaten.Eminim aldıkların o kadar güzeldir ki,giydiğinde nasıl güzel görüneceğinin hayaliyle mutlu bile oldum"diyor.

"Yaaa Maviii! Sen var ya,kesinlikle dünyanın en aşık olunası kocasısın ve ben çoook ama çok şanslı bir kadınım "deyip,parmak uçlarını öpüyorum Ali'nin.

Gözlerinde hemen çok başka bir ifade beliriyor.Ama bir yandan da "Devam et güzelim"diyerek konumuza geri dönmemizi sağlıyor.

"Son girdiğim mağazada,bir bebek reyonu da vardı.İnan herşey o kadar güzeldi ki,dayanamayıp bakmaya karar verdim"diyorum.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin