Selin'denSabah uykumdan yine yoğun bir mide bulantısıyla uyanıyorum.Oysa dün ne güzel midem hiç sorun çıkarmamıştı.
Ama tabi güzel şeylere biraz sıkıntı çekmeden ulaşılamıyor.Herkesin bildiği gibi.
O küçük prens ya da prensese kavuşacak olmanın bedeli de bu sabah bulantıları.Naapalım? Katlanacağız artık!
İçimdekileri klozete boşaltıp odaya dönmek üzereyken Aliş'in,"Aşkımmm! İyi misin? Yardımıma ihtiyacın var mı?"diyen sesi geliyor önce kulağıma az sonra da o güzel yüzü görüş alanıma giriyor.
"İyiyim aşkım.Şimdilik yardımına ihtiyacımız yok ama yine de teşekkür ederiz.Hem sen neden uyandın ki? Saat henüz 6 bile olmadı.Ben de yanına geliyordum zaten.Biraz dinlenip,sonra da kahvaltı ederiz olur mu?"diyorum.
"Öyle,uyandım işte Gamzeli Güzel.Yanımda seni bulamayınca önce nerede olabileceğini düşündüm.Sonra,banyodan gelen sesleri duyunca yanına gelmek istedim"diyor.Bir yandan da elimden tutup beni yatağa ilerletirken.
İkimiz birlikte yatağa uzanır uzanmaz da ilk işi beni kendine iyice çekip sarılmak oluyor.Ardından çok yavaş hareketlerle saçlarımı okşamaya başlayıp "Su ya da bisküvi gibi bir şey ister misin güzelim?"diye soruyor."Kahvaltıya kadar miden boş kalmasın şimdi"diye de devam ediyor sözlerine.
"Telaşlanacak bir şey yok Mavi.Birazdan düzelirim.Hatta şimdi bile daha iyiyim Sen böyle sarılıyorsun ya bana,bu en iyi ilaçtan bile daha etkili inan "diyerek yanağına bir öpücük konduruyorum.
Sözlerimi duyar duymaz,o mavi okyanuslar mutlulukla parlıyor hemen.Bu görüntü kesinlikle herşeye değer biliyor musunuz?
"Ne oldu ki şimdi?Akşam gayet iyiydin güzelim.Hem sağlıksız bir şey de yemedin ki!"diyor.
"Büyük ihtimal heyecandandır Mavi.Hani bugün büyük gün ya.Bizimkiler haberi nasıl karşılayacak çok merak ediyorum"diyorum."Hem ayrıca,güzel şeylere kavuşmak öyle kolay olmuyor pek.Biliyorsun.Mesela biz,eğer ilişkimizdeki o gelgitleri ,sıkıntılı anları yaşamasaydık şimdi böyle mutlu olabilir miydik?Hiç sanmıyorum "diye de devam ediyorum sözlerime.
"Haklısın aslında güzelim.Ama işte seni böyle görünce de üzülüyorum.Tabi inşallah o minik can beni bu söylediklerim için yanlış anlamaz"diyor."Ayrıca haberi alınca herkes çok mutlu olacak.Sen hiç heyecan yapma olur mu?"diyerek sürdürüyor sözlerini.
"Anlamaz babası.Merak etme sen.O annesini ve onu ne kadar çok sevdiğini çok iyi biliyor" diyorum.
"Babası mı? Yaaa! Selinnn! Bu ne güzel bir kelime böyle.İnanmak o kadar zor ki!"diyor sözlerim üzerine.
"İnan aşkım,Sen onun biricik babasısın.Üstelik de bir çocuğun sahip olmak isteyebileceği en iyi baba olacaksın.Hiç şüphem yok bundan"diyorum.
"Sen öyle diyorsan güzelim"deyip alnıma bir öpücük konduruyor.Sonra da "Hadi şimdi biraz daha uyuyalım Saat henüz 6.Alarm çalana kadar bir saat daha dinlensek iyi olur Aşkım.Bugün bizi yorucu bir gün bekliyor çünkü "diyerek devam ediyor sözlerine.
"Haklısın Mavi"deyip,onun o güzel kendine has kokusu eşliğinde uykunun kollarına bırakıyorum yeniden kendimi.
Ali'den
7'de,çalan alarmın sesiyle uyanıyorum bu kez.Başımı Selin'in tarafına döndüğümde huzurlu bir uykuda olduğunu görünce gülümsüyorum.
Benim için huzur ne demek diye sorarsanız,işte tam da şu an hissettiğim şey.Güneş yavaş yavaş sıcak yüzünü göstermiş,arada kulağıma birkaç kuş cıvıltısı geliyor.Ve en önemlisi Gamzeli Güzelim yanımda bana sıkıca sarılmış şekilde bir bebek misali uyuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...