21.BÖLÜM

1.9K 190 354
                                    






Selin'den


Aliş'in ateşlenerek hastaneye kaldırıldığı günden bu yana,tam 1,5 ay geçti.

Şu an sağlık durumu çok çok iyi.Hastaneden 2 gün içinde çıktık.

Ama onu öyle baygın halde görmek,hele de sesime tepki vermemesi beni çok hem de çok korkuttu emin olun.

Ona bir şey oldu sandım."Ya beni bırakıp giderse?"diye düşündüm o kısacık sürede.

Biz birbirimizi o kadar zor kazandık,birlikte olabilmek için hem ailemize hem de kendimize karşı öyle büyük savaşlar verdik ki,şimdi tam da gerçek bir aile olmayı başardığımız sırada o elimden kayıp gitseydi bir kuş misali,ne yapardım düşünmek bile istemiyorum.

Neyse ki,2 günü hastanede geçen yoğun bir ilaç tedavisi ve güzel bir dinlenme sonrası,çok şükür sağlığına kavuştu Okyanus Gözlüm.

İyileşme sürecinde zorlandın mı derseniz,Aliş biraz fazla naz yapmış olabilir.Ama ben ona hiç kızamadım inanın.İnsan bir kere onun o deniz gözlerine bakınca,tüm kızgınlığı uçup gidiyor çünkü.

Okulumda yaz tatiline girdiği için,Mavim'le bir bebek gibi ilgilenebildim.Ayşe hanımın da yardımıyla lezzetli ve sağlıklı yemekler pişirdim ona.Zaman zaman ellerimle besledim

Bendeki bu değişim inanılmaz değil mi? Bazen ben de inanmakta zorlanıyorum.

Tabi ki ailenin diğer fertleri de bu iyileşme sürecinde bir an bile bizi yalnız bırakmadı.Herkes elinden geldiğince bize destek olmak için elinden geleni yaptı.Hepsine ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.

Ve şimdi tüm o kötü zamanların ardından Mavi'yle birlikte Madrid'teyiz.

Şimdi sizin,"Madrid'de nerden çıktı Selin?Hala mı balayı?"dediğinizi duyar gibiyim.

Bu kez balayı ya da gezi amaçlı gelmedik bu şehre.

Aliş'in yeni yapılacak Mertoğlu oteli için,araziyi kontrol etmesi gerekiyordu.

"2-3 günlüğüne iş için Madrid'e gitmeliyim Gamzeli Güzel.Hazır okulunda yok.Sen de bana katılsan ne güzel olur"deyince,onu kıramadım ve peşine takıldım.

Burası harika bir şehir.Tıpkı Roma gibi.İnsanları da bizler gibi sıcak kanlı.Eh! Ne de olsa Akdeniz insanı.

Yine hem tarihi açıdan zengin bir şehir Madrid,hem de tam bir alış-veriş cenneti.İklimi nasıl diye sorarsanız,epey sıcak.

Şu an  Aliş,mimar Sami Bey'le birlikte otelin yapılacağı arazide son kontrolleri yapmak üzere çıktı.Otel odasında yalnızım.

İşi biter bitmez onunla buluşacağız.Ama bu en az 1-2 saat sürer.Ben de otel civarında gözüme çarpan bir kaç küçük ve güzel butiği gezmeyi düşündüm bu arada.

Tabi öncelikle,bugün için ne giyeceğimi bulmam gerek.

"Sen genelde kıyafet konusunda çok çabuk karar verirsin.Şimdi bu karasızlıkta nereden çıktı Selin?" dediğinize şüphem yok.Çok da haklısınız.

Ama bu şehrin yazları öyle sıcak geçiyor ki,insan üzerine ne kadar hafif şeyler giyerse giysin,öğle saatleri geldiğinde giydikleri ona çok fazla geliyor.

Bu nedenle valizimdeki kıyafetlere epey bir göz gezdirdikten sonra son kararım krem rengi keten bir şort,turuncu kolsuz bir bluz ve krem zemin üzerine turuncu çiçekleri bulunan keten düz pabuçlardan yana oluyor.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin