Selin'denOtele gelir gelmez odamıza çıkıyoruz.Ben hemen üstümdekileri çıkarıp,beyaz bir t-shirt ve pembe bir şort giyiyorum üzerime dinlenmek için.
Bu sırada Ali de banyoda rutin işlerini hallediyor.O banyodan çıkar çıkmaz da bu kez ben banyoya ilerliyorum.
Odaya döndüğümde Ali'yi yatağa uzanmış,düşünceli bir şekilde tavanı izlerken görmek şaşırtıyor beni.
Aslında kendimi geçirdiğimiz ilginç gün ve yaptığımız küçük şehir turu nedeniyle bayağı yorgun hissettiğim kesin.Ama,Aliş'i öyle sessizce tavanı izleyip düşünürken görmek de içimi bir hüzün kaplamasına neden oluyor.
Hemen poşetlere şöyle bir göz gezdirip,bizim ufaklığın ilk hediyesi o pembe zemin üstüne mor çiçekleri olan küçük tulumu bulup Mavi'ye uzatıyorum.Amacım bu hüzünlü havasının dağılmasına yardımcı olmak.
Tulumu görür görmez gözlerinde minicik de olsa bir heyecan beliriyor. Bir yandan da "Dediğin kadar varmış güzelim,gerçekten de çok sevimli gözüküyor.Eminim bizim minik bu ilk hediyesine bayılacak"diyor.
"Sahi mi Aliş? Beğenir mi gerçekten?"diye soruyorum.
"Tabi ki beğenir Bitanem.Senin kadar zevkli bir kadının ilk hediyesi beğenilmez mi hiç?"diye cevaplıyor beni.Ama bu konuşmalara rağmen hala gözlerindeki hüzün tam olarak dağılmış değil.Ve bu durum beni çok rahatsız ediyor.
Hemen yatağa doğru ilerleyip Mavim'in yanına kıvrılıyorum.Kolunu açarak beni kendine daha da yaklaştırıyor.
"Ne oldu Mavi? Yüzün neden böyle üzgün?Gözlerindeki bakış daha öncekilere hiç benzemiyor"diyorum.
Önce "Yok bir şey güzelim.İşleri falan düşünüyorum.Sen dinlenmene bak,yoruldun bugün.Hem minik de yorulmuştur"diyerek konuyu kapatmaya çalışıyor.
"Hayır Aliş.Başka bir şey var.Sen sadece iş düşündüğün için bu hale gelmezsin.Biliyorsun,seni çok iyi tanıyorum "dediğimde,"Bazen beni çok korkutuyorsun Selin.Biri tarafından bu kadar iyi tanınıyor olmak hem çok güzel hem de biraz ürkütücü "diye karşılık veriyor.
"İnan ben de senin yanında aynı şimdi senin hissettiğin gibi hissediyorum Aşkım.Senin yanında ruhum tamamen çıplak benimde"diyorum.Ardından "Eğer ne olduğunu anlatmazsan,hem ben hem de minik rahat edemeyiz.Babamız böyle huzursuz hissederken bizim rahat olmamızı bekleyemezsin Bitanem"diye devam ediyorum sözlerime."Değil mi annecim?"diye de ekliyorum.Elimi karnıma koyarak.
"Peki anlatacağım hayatım.Ama sonra üzülmek yok tamam mı?"diyor.
"Öyle olsun bakalım Mavi" diyerek yanağına bir öpücük konduruyorum.Aliş de öpücüğün ardından anlatmaya başlıyor.
"Bugün baba olacağımı öğrenince,ilk anda kendimi çok garip hissettim.Ama tahmin bile edemeyeceğin kadar çok da sevindim canım "diyor ilk olarak.
"Hımmm,bunu duymak beni çok sevindirdi Mavi"diyorum.
"Benim ve senin izlerini taşıyan minicik bir canın senin içinde büyüyüp gelişeceğini ve sonra da zamanı gelince aramıza katılarak ailemizin değişmez bir parçası olacağını bilmek müthiş bir şey,tam bir mucize aslında" diye devam ediyor.
"Peki,seni böyle düşündüren ne o zaman Maviş'im?"diye soruyorum.
"Maviş'im"sözünü duyunca yüzü mutlulukla çok kısa bir süre aydınlanıyor.Ve ardından hemen ciddileşip,"Buraya kadar herşey mükemmel.Ama bundan sonrası hakkında endişelenmeden yapamıyorum Selin"diyerek cevaplıyor beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...