57.BÖLÜM

384 53 170
                                    






Selin'den


Arabamızı otoparktan alır almaz Fem hanımın muayenehanesine doğru yola çıkıyoruz.

Trafik tahminimden yoğun olmakla birlikte akıcı olunca,muayenehanenin bulunduğu binaya ulaşmamız 45 dakika sürüyor.Arabadan inip binadan içeri girerek asansöre binip 2.kata çıkıyoruz.Kapıyı çaldığımızda her zaman olduğu gibi,

"Hoşgeldiniz Selin hanım,siz de Ali Bey.Sizi görmek çok güzel.Fem hanımın da hastası biraz önce çıktı,sizi bekliyor."

diyen Duygu karşılıyor bizi gülümseyerek.

"Hoşbulduk Duygu'cum,seni görmek de çok güzel."

diyorum neşeyle.Sonra da Ali'yle el ele koridorda ilerleyip, Fem hanının kapısını tıklatıyorum.1-2 saniye sonra

"Gelll!"

diyen keyifli sesini duymamızla soluğu içeride alıyoruz.

"Hoşgeldiniz Selin'cim!"

diyerek kucaklıyor önce beni.Ardından da Ali'yle el sıkışıyor.

"Hoşbulduk Fem hanım,nasılsınız?"

diyorum hemen.

"İyiyim güzelim,ya siz?"

diye karşılık veriyor hafifçe gülümseyerek.

"Biz de iyiyiz,ama çok da heyecanlıyız doğrusu.Acaba ufaklığın cinsiyetini bugün öğrenebilir miyiz?"

dediğimde yüzündeki gülümseme büyüyor ve konuşmaya başlıyor.

"Şu an ufaklık yaklaşık 18 haftalık olmalı canım,yani cinsiyetini büyük ihtimalle öğrenebiliriz.Sen şöyle uzan bakalım masaya."

"Nasıl isterseniz Fem hanım."

deyip karnımı açarak masaya uzanıyorum.Ali anında elimi tutuyor heyecanla.Çünkü,şu soğuk jelin tenimde yarattığı histen huzursuz olduğumu biliyor.Mavi'nin eli elime değdiğinde rahatlıyorum,Fem hanım da jeli yayarak ultrason aletini karnımın üzerinde yavaşça gezdirmeye başlıyor.

1-2 saniye sonra minik mucizemiz ekranda görününce,

"Her şey yolunda mı Fem hanım?"

diye soruyorum heyecanla.

"Merak etme Selin'cim,şu an 14 cm.boyunda ve hızla büyümeye devam ediyor."

diyerek cevaplıyor sorumu.Sonra da

"Bu dönemde parmak izi oluşmaya başladı,hatta kulakları da dışarıdaki seslere tepki verebilir."

diye bilgi vermeye devam ediyor.

"O zaman,geçen gün karnımda hafif bir tekme hissetmem normal mi yani?"

diyerek gülümsüyorum bu kez.

"Evet,olabilir canım."

diye karşılık verdiğinde,Ali heyecanla araya giriyor.

"Peki,cinsiyetini söyleyebilir misiniz?"

"Bakalım söyleyebilir miyim Ali Beyyyy?"

deyip ultrasonu biraz daha karnımda gezdirmeye devam ediyor Fem hanım.Sonra da

"Evetttt,görünüşe göre ailenize çok yakında minik bir prenses katılacak."

diyerek gülümsüyor.Bu sözleri duyan Mavi'nin heyecanı görülmeye değer.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin