Selin'denŞu an Aliş'le karşılıklı oturmuş neşeyle kahvaltımızı ediyoruz.
Ama güne başlamam pek de keyifli olmadı."Neden?,Ne oldu Selin? İyi misiniz?"diye sorular sorduğunuzu duyar gibiyim.Bu nedenle hatırlamak çok hoş olmasa da sebebini size anlatacağım.
Sabah salondaki beyaz kanepede Aliş'le kucak kucağa uyandım.Tam günlük işlerimi halletmek üzere,odamızdaki banyoya gitmek için merdivenlere ilerlediğim sırada,öyle midem bulandı ki kendimi daha çok evimize gelen misafirlerin kullandığı aşağıdaki küçük banyoya zor attım diyebilirim.
Klozetin başına geçip içimdekileri çıkarmaya başladım.Çok geçmeden,saçlarımın geriye doğru atıldığını farketmemle Aliş'in geldiğini anlamam zor olmadı.Banyodan gelen sesler onu da o güzel uykusundan uyandırmış olmalıydı.
"Alişşş!!! Git lütfen yaa!!!Beni böyle görmeni istemiyorum "dedim ama tabi ki dinletemedim.Aklına bir şey koyduğunda ne kadar kararlı olduğunu hepiniz biliyorsunuz.
"Hiç öyle şey olur mu Aşkım? Duymamış olayım.Sana yardımcı olmama izin ver lütfen,hem bu ikimizinde bebeği olduğuna göre zorluklarına da birlikte göğüs germemiz gerek"diyerek beni bir saniye bile yalnız bırakmadı.
Ben içimdekileri çıkarıp rahatladıktan sonra elimden tutup,lavaboda yavaşça yüzümü yıkadı.Ardından yine elimi bir saniye olsun bırakmadan beni odamıza çıkarıp,banyo yapmama yardımcı oldu.Aslında yardımcı olmak yerine kendi elleriyle yıkadı desem daha doğru olacak sanırım.
Banyo işi bittiğinde önce bornozumu giydirdi.Ardından saçlarımı havluyla güzelce kuruladı,taradı ve son olarak da makineyle güzelce kuruttu.
Bu kadarla kaldığını sanıyorsanız,yanılıyorsunuz.
Ben onu üzerimde bornozla beklerken,o gidip dolabımdan bugün için pembe kısa kollu bir t-shirt,açık mavi bol kesim bir pantolon ve beyaz iç çamaşırları seçerek yanıma geldi.
Sonra da tüm seçtiği kıyafetleri hiç üşenmeden tıpkı çocuğuyla ilgilenen bir baba gibi şefkatle bir bir üzerime giydirdi.İşi bittiğinde alnıma küçük bir öpücük kondurmayı da ihmal etmedi üstelik.
Ardından,"Eğer şimdi kendini daha iyi hissediyorsan ben banyoya giriyorum güzelim.Ama sen sakın beni beklemeden,kendin mutfağa gitmeye falan kalkma olur mu Aşkım?"diyerek sarıldı.
Benden,"Tamam Mavi.Merak etme şimdi çok daha iyiyim.Ama seni yine de beklerim.Söz."cevabını alınca da gülümseyerek banyoya ilerledi.
O duştayken bende bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu düşünüp,yeniden aşık oldum canım Mavim'e.
Kısa bir süre sonra banyodan çıktığında saçlarını dağınık şekilde kurutup,üzerine rahat bol kesim krem rengi keten bir pantolon ve mavi spor bir gömlek giymeyi tercih etti Ali.Ayağına da o çok sevdiğim mavi spor ayakkabılarını geçirdi.
"Neden böyle rahat giyindin Aliş?"diye sorduğumda,"Bugün işte önemli bir randevum yok Aşkım.Hem seninle birlikte doktora da geleceğim için resmiyet gereksiz diye düşündüm"diye cevapladı sorumu yüzünde kocaman bir gülümsemeyle.
"Tamam öyleyse Mavi.Hadi kahvaltıya inelim.Ben çok acıktım"dedim.Sonra da "Yine çok çekici görünüyorsun Aşkım"diye ekledim.
Ali'nin sözlerime verdiği karşılıksa "Ben ne yaparsam yapayım,çekicilikte seninle yarışamam Gamzeli Güzel" oldu.Ardından el ele merdivenlerden inip mutfağa ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...