Selin'denKerem hocanın
"Gellll!"
diyen neşeli sesiyle içeri giriyorum.
"Hoşgeldin Selin'cim!Seni görmek ne güzel!"
diyerek karşılıyor beni yerinden kalkarak.Yüzü,her zamanki gibi gülüyor.Ben de onun gibi gülümseyerek
"Hoşbulduk hocam,sizi görmek de çok güzel inanın.Uzun zaman oldu."
diyor ve elini sıkıyorum.
"Otur şöyle,ne içersin?"
deyip karşısındaki rahat koltuğu işaret ediyor.
"Sağolun hocam,ben sadece su alayım."
diyerek oturuyorum.
"Tabi,nasıl istersen."
dedikten sonra telefonla kendisine 1 sade kahve,bana da bir şişe su söylüyor.
Kısa bir süre sessizce,siparişlerimizin gelmesini bekliyoruz.Çok geçmeden kapı çalınıyor ve kafeteryada çalışanlardan biri,elinde içinde bir şişe suyla,bir fincan kahve olan bir tepsiyle içeri giriyor.
Görevli tepsiyi bırakıp çıkar çıkmaz Kerem hoca kahvesinden bir yudum alıp
"Nasılsın Selin'cim?Telefonda benimle konuşmak istediğini söyledin,konu neydi?"
diye sorarak sohbeti başlatıyor.
"İyiyim hocam,aslında daha önce gelecektim.Ama bir türlü fırsat olmadı,hep bir şey çıktı."
diye karşılık veriyorum önce.
"Anlıyorum hayat bu,sürprizler her zaman var.Bazen iyi,bazen kötü."
diyor gülümseyerek.
"Evet hocam,çok haklısınız,Sizinle konuşmak istediğim konuysa,doktora.Yüksek lisansımı 1.likle bitirdim,biliyorsunuz.Eğitimime kaldığım yerden devam ederek,sizin gibi iyi bir hoca olmak ve yeni öğrenciler yetiştirmek istiyorum.Ama şu an 4,5 aylık hamileyim.Sizce doktoraya başlamam uygun olur mu?"
diye sözlerime devam ettiğimde,bakışlarından biraz şaşırdığını anlamam zor olmuyor.Bol kıyafetim yüzünden,hamileliğimi fark etmemiş olmalı.
"Öyle mi?Demek anne olacaksın,bu çok güzel bir haber.Seni ve Ali'yi tebrik ederim."
diyor önce.Araya girip
"Teşekkür ederim hocam."
diyerek neşeyle gülümsüyorum.
"Rica ederim.Diğer konuya gelirsek,doktoraya başlamanın bu dönemde senin için pek uygun olduğunu düşünmüyorum açıkçası.Senin de bildiğin gibi bu,4 yıllık oldukça uzun ve yorucu bir süreç.Hamileliğin sırasında zorlanabilirsin."
diye devam ediyor konuşmasına.
Bu cevabı az çok tahmin ettiğim için,çok şaşırmıyorum aslında.
"Peki,siz ne önerirsiniz öyleyse hocam?"
diye sorduğumda rahatlıyor.
"Sanırım bu cevabı alacağını sen de tahmin ediyordun Selin'cim.Pek üzülmediğini görmek beni mutlu etti."
diyor neşeli bir ses tonuyla ve biraz düşünüp devam ediyor.
"Ama istersen,konservatuar sınavlarına girmek için hazırlanan öğrencilere arp dersi verebilirsin.Böylece hem arpdan uzaklaşmamış olursun,hem de senin için çok yorucu olmamış olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...