Selin'denSabah otel odamızın penceresinden içeri hafifçe sızan güneş ışığı sayesinde gözlerimi aralıyorum.
Küçük ve sürpriz İzmir tatilimiz bugün sona eriyor.Öğleden sonra uçağıyla İzmir'den evimize dönüyoruz.Ama üzgün değilim,aksine kendimi çok keyifli hissediyorum.
Başımı komidinin üstünde duran dijital saate çevirdiğimde henüz sabah 5 olduğunu fark etmek şaşırtıyor beni.Ama bir yandan da keyfim giderek artıyor.
"Neden derseniz?",dönüş hazırlıkları ve kahvaltı öncesi Mavi'mle kısa da olsa,keyifli zaman geçirebilirim demek oluyor bu.Aklıma gelen fikirle yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşiyor hemen.
Ardından yavaş hareketlerle karnımı okşuyorum.Bir yandan da,
"Günaydın minik prensesim!Nasılsın?Babaya hiç beklemediği ama eminim çok sevineceği bir sürpriz yapmaya ne dersin?"
diyerek minik misafirimizle günlük sohbetimi ediyorum her sabah olduğu gibi.Miniğin verdiği onay sonrasında da,
"Anlaştık annecim."
diyerek,yatağımıza Ali'nin yanına geri dönüyorum.Mavi kendisi hakkındaki hınzır planlarımdan habersiz ,huzurlu bir uykunun koynunda bu sırada.
+18
İlk işim,o gül kurusu yumuşacık dudaklarına çok minik bir öpücük bırakmak oluyor.Sanırım tahmin ettiğimden de küçük bir öpücük olacak ki,bir tepki vermiyor.
Vazgeçmeden öpücüklerimi önce boynuna,ardından da göğsüne doğru ilerletiyorum.
Bu arada vücudundan yayılan muhteşem deniz kokusu beni fazlasıyla mest ediyor.Aradan 1-2 dakika bile geçmeden göğsüne kondurduğum öpücüklerde bana yeterli gelmeyince,yavaş yavaş karnına doğru ilerlemeye başlıyorum.
Karnına kondurduğum öpücükler sayesinde olacak,Ali'nin bacak arasında bir hareketlenme hissettiğimde yüzüme muzip bir gülücük yayılıyor.
Bir adamı uyurken bile,sadece öpücüklerinizle bu hale getirebilmek,tarifsiz bir mutluluk gerçekten.
Hemen çok yavaş hareketlerle Mavi'nin boxerını çıkarıp,kendimi onunla tek vücut haline getiriyorum.
Şu an yaptıklarım size çok inanılmaz geliyor biliyorum.Aslında kendi yaptıklarıma ben de inanamıyorum.Ama bir yandan da Okyanus Gözlü'mü içimde hissetmek öyle huzur verici ki!Uzun zamandır işler nedeniyle bir türlü kendimize vakit ayırmaya fırsatımız olmamıştı çünkü.
Pozisyonumu ayarladıktan sonra hareketlenmeye başlayarak,anın tadını doyasıya çıkarmaya odaklanıyorum.Kısa bir süre sonra Mavi gözlerini aralıyor ve
"Günaydın Aşktan Kadınım!Bu harika sürpriz için sana nasıl teşekkür etsem acaba?"
diye soruyor.
"Sana da günaydın Aşktan Adam!Ne zamandır fırsat bulamamıştık,sevdin mi sürprizi mi sahiden?"
diyerek cevaplıyorum sorusunu.Boğazından gelen derin hırıltılar eşliğinde,
"Ahhhh!Sevmek ne kelime aşkım,bayıldımmmm!"
diyor hemen soruma yanıt olarak.Sonra da
"Ama sen yine de hareketlerinde yavaş ve dikkatli ol bebeğim.Prenses bir zarar görmesin şimdi."
diye sürdürüyor sözlerini.
"Ahhhh!Alişşşşş! Çok az kaldı aşkımmmmmm!Merak etme seeeennnn!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...