Selin'denYola koyulduğumuzda ikimizde heyecandan konuşamıyoruz.Ama bir süre sonra bakıyorum ki böyle olmayacak,sessizliği bozan ben oluyorum.
"Aliş" diyorum."ilk tanıştığımızda şu halimizi hayal edebilir miydin?"
"Aslında etmiştim"diyor."Ama adı üstünde işte hayaldi. Bir gün gerçek olabileceğini hiç düşünmemiştim."
Şaşırıyorum bu sözlerine."Nasıl yani?Sen ilk günden göz mü koydun bana?" diyorum.
Omuz silkip,göz kırpıyor,"Biraz öyle oldu galiba " diyor gülümseyerek.
Ardından "Ama sen de bana karşı pek boş değildin sanırım "diye devam ediyor."Yoksa masada Peri'ye Maşallahımı var bunun?demezdin herhalde"deyince gözlerim şaşkınlıkla açılıyor kocaman.
"Ayyy! Sen onu duydun mu yaa?" diyorum hemen.
"Duydum tabi kızımmm! Kaçar mı benden?"diyor o da.
"Peki madem beni duydun ve bana ilk anda göz koydun,neden öyle suratsızdın masada?" diyorum.
"Babama çok kızgındım Selin.Annemi sevmemiş,onun yerine Güneş Abla'yı tercih etmişti "diyor.
"Anneni,sizleri tanımıyordum.Sizler benim için birer yabancıydınız" diye devam ediyor.
"Peki,sonra fikrin nasıl değişti?"diye sorduğum sırada eve geldiğimizi farkediyorum.Sorum cevaplanmadan kalıyor.
Ali hemen arabayı durdurup,iniyor.Benim tarafıma gelip kapımı açıyor Centilmen Ali Mertoğlu iş başında yani.Gülümsüyorum.Elimi tutuyor.
"Yeni evinize ve hayatınıza hoşgeldiniz Selin Mertoğlu "diyor.O an farkediyorum gerçek bir Mertoğlu olduğumu.
"Hoşbuldum Ali Mertoğlu " diyorum.Yavaş yavaş kapıya doğru ilerliyoruz.
Bir anda yerden havalandığımı hissediyorum.Sonra bir bakıyorum,Aliş'in kucağındayım.Kollarımı boynuna dolayıp,rahatça kucağına yerleşiyorum.
Bu şekilde kapıya doğru ilerliyoruz. "Ağır mıyım Alişşş?" diyorum."Yok canım.Tüy kadar hafifsin"diyor. Cevabı beni çok mutlu ediyor tabi ki!
Kapıya geldiğimizde "Selin,cebimden anahtarları alabilir misin?Bu durumda ulaşmam zor.Sol cebimdeler" diyor.Hemen pantolonunun sol cebine ulaşıp,anahtarları alıyorum.Ona uzatıyorum.
"Teşekkür ederim gamzeli güzelim"diyor.Ve kapıyı açıyor hemen.
Işıkları açmak için uzanıyorum.Beni durduruyor.Şaşırıyorum tabi.Ama sonra yerdeki kırmızı gülleri ve merdivenlerdeki kırmızı mumları farkediyorum.
Gözlerim mutlulukla parıldıyor Onun mavileri de benim mutluluğumla kopkoyu bir hal alıyor.O gözlerde çok büyük bir tutku görüyorum.
Beni kucağından indirip,yere bırakıyor.
"Sen istersen üstüne daha rahat bir şeyler giy,ben de şarabı kadehlere koyayım "diyor."Yardıma ihtiyaç duyarsan hep buradayım.Seslenmen yeter" diye de ekliyor.
"Aslında gelinliğin fermuarını açmama yardım edersen sevinirim "diyorum."Malum uzanmak zor biraz da."
Hemen arkama doğru ilerliyor.Sıcak nefesini sırtımda ve ensemde hissetmek alev almama neden oluyor.Bir insan sadece nefesiyle beni nasıl bu hale getirebilir hayret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...