Selin'denBugün yine cama vuran güneş ışığıyla gözlerimi güne açıyorum,.Etrafıma şöyle bir göz atınca odamızda olduğumuzu görüyorum.Oysa dün geceden son hatırladığım şey,salondaki beyaz kanepede epey keyifli saatler geçirdiğimiz.
O birbirimizi istemeden de olsa ihmal ettiğimiz 10 günlük sürenin acısını fena çıkardık dün gece hatırladığım kadarıyla.Demek sonra Mavi,beni odamıza taşımış ben kollarında uyurken.
Hemen,Aliş'in tarafına dönüyorum yatakta.Yakışıklı kocam kalkmış ne yazık ki.
Onun,o yumuşacık dudakları tenime değdiğinde hissettiğim muhteşem hisle uyanmak isterdim güne.Ama demek "Canım Aliş'im"dün geceden sonra beni uyandırmağa kıyamamış yine.
Bu düşünceyle,dün gece yaşananlar zihnime düşmeğe başlıyor bir bir.
Aliş'in ondan ricamı duyduğu an,gözlerinin aldığı rengi ve yüzünün ifadesini kelimelere nasıl dökebilirim,inanın bilemiyorum.
İlk anda şaka yaptığımı sandı.Ama sonra ciddi olduğumu anladığında,o mavi okyanuslarda öyle bir tutku belirdi ki,bunca yıldır onu tanımama rağmen,gözlerinde daha önce öyle bir ifadeye rastladığımı hiç hatırlamıyorum.
Sonrası,tahmin edebileceğiniz gibi muhteşem bir geceydi.Yine birbirimizin tadını sonuna kadar çıkardık.Doyduk mu peki birbirimize?Hiç sanmıyorum.Ama çok keyifli zaman geçirdiğimiz kesin.
Banyodan su sesi gelmediğine göre,Mavi bütün rutin işlerini halledip,mutfağa inmiş olmalı.
Şu an büyük bir olasılıkla,muhteşem bir kahvaltı hazırlıyordur ikimize.Çünkü, Ayşe hanımı arayıp biraz geç gelebileceğini söylediğini hatırlıyorum dün akşam.
Bu da demek oluyor ki,beni harika bir kahvaltı ziyafeti bekliyor.Şimdi Ayşe hanıma da kesinlikle haksızlık yapmak istemem ama,Mavi'nin hazırladığı kahvaltının benim için yeri ve önemi çok çok başka.
"Öyleyse şimdi ne yapıyoruz Selin Hanım?"diyorum kendime.
"Hemen günlük rutin işlerimizi halledip,giyiniyor ve Mavi'nin elinden çıkan kahvaltının tadını doyasıya çıkarmaya bakıyoruz"diye cevaplıyorum sonra da kendimi.
Ve hemen ılık bir duş alıyorum öncelikle.Duş,15 dakika gibi kısa bir sürede bitiyor.Saçlarımı kurutuyorum hemen.
Şimdi sıra da giyinmek var.Öncelik iç çamaşırda tabi.Beyaz saten iç çamaşırlarımı giydikten sonra,bugün için tercih ettiğim kombin,krem rengi kısa ve kloş bir etek,askeri yeşil kalın askılı bluz ve yine askeri yeşil babet ayakkabılar oluyor.
Son olarak saçlarımı gevşek bir at kuyruğu yapıp,portakal çiçeği parfümümü de sıkınca bugün için hazırlığım bitiyor.
Ve hemen mutfağa ilerliyorum.
Ali'den
Sabah erkenden uyanıyorum.Aslında dün geceden sonra bunu nasıl başardım,inanın bilemiyorum.
Çünkü,dün gece yine kendimizi biraz fazla kaptırmış olabiliriz.
Aslında,10 günlük o yoğun tempoda birbirimizi istemeden de olsa ne kadar ihmal ettiğimiz düşünülünce,dün gece normal sayılır.Hele ki,o çok özel ricadan sonra.
Düşünsenize,ikimizden de izler taşıyan,sadece bize ait minicik bir bebek.
Allahım!! Sadece düşüncesi bile bu kadar muhteşemken,bir de kucağıma alsam o minik güzelliği neler hissederim tahmin bile edemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...