81.BÖLÜM

140 26 181
                                    





Ali'den


Aradan en fazla on dakika geçtiğinde,Selin'in o güzel sesi doluyor kulaklarıma.

"Alişşşş!Bizim canımız patlamış mısır istiyor,yaparsın değil mi?"

O muzip ses tonu ve yüz ifadesine nasıl, "Olmaz,yapamam!"diyebilirim ki?Dolayısıyla hemen

"Tamam güzelim,bir kaç dakikaya buradayım."

diyerek kalkıp soluğu mutfakta alıyorum.

Yeni aldığımız mısır patlatma makinesi çok pratik olunca,gerçekten de elimde kocaman,içi patlamış mısır dolu bir kâseyle salona dönmem 5 dakika bile sürmüyor.

Yerime yerleşerek kâseyi ona uzatıyorum.

"Bizi sen besler misin lütfen aşkım?"

diye kıkırdıyor.Bu sözler üzerine elime birkaç mısır tanesi alarak tek tek Selin'in ağzına atıyorum.Kâse boşalana dek,yani oldukça uzun bir süre,film izlemeye bu şekilde devam ediyoruz.

İtiraf ediyorum,bu filmi Gamzeli Güzel'i tanıyana kadar hiç izlememiştim.Ama şimdi tıpkı onun olduğu gibi benim de en sevdiğim filmlerden biri olabilir.Zira eşini yeni kaybetmiş,7 çocuklu bir Albay'ın,aralarına katılan neşeli,eğlenceli genç dadı sayesinde,yeniden hayatla barışmasını,hatta aşkı bulmasını konu ediniyor ve insana umut aşılıyor.

Ayrıca belki bana,bizim Selin'le olan ilişkimizi hatırlattığı için de sevmiş olabilirim biraz.

"Hadi Aliş,film nerdeyse bitmek üzere,yatalım artık.Ben yine yoruldum."

diyen hafif uykulu sesiyle bakışlarımı ekrandan çekip

"Olur güzelim,haklısın ben de yorgunum zaten."

diyerek gülümsüyor ve ekliyorum.

"Seni odamıza kucağımda taşımamı ister misin?"

Genelde "Yok,ben kendim gidebilirim." der.Ama bu kez beni biraz şaşırtarak

"İyi olur aşkım yaaa!"

diye karşılık veriyor neşeyle.

"Tamam o zaman bebeğim."

deyip,hemen onu kucağıma alarak odamıza gitmek üzere merdivenleri tırmanıyorum.Yaklaşık yarım saat sonra da kucak kucağa,derin bir uykuya bırakıyoruz kendimizi.

Aradan ne kadar bir zaman geçtiğini bilmiyorum.Fakat uykumun içinde

"Lütfennnn!Şimdi olmaz!Yok yok ona bir şey olmaz!"

diyen Selin'in paniklemiş sesi geliyor kulağıma.Yine de yol yorgunluğundan olacak,bu mırıltıların rüya olabileceğini düşünerek gözlerimi açamıyorum.Ta ki Gamzeli Güzel'in

"Aliiiiii!"

diye çığlık atmasına kadar.Şaşkın şaşkın gözlerimi aralamayı başardığımda,gözüm hemen onun tarafına kayıyor.Korku içinde sayıklamaya devam ederken ter içinde kalmış.Yavaşça saçlarını okşayıp

"Tamam güzelim,her şey yolunda.Sakin ol!Bak ben buradayım."

diye mırıldanıyorum.Sesimi duyduğu anda,o bayıldığım koca gözlerini açarak şaşkınlıkla yüzüme bakıyor önce.Ardından

"Ohhhh!Çok şükür!Kâbusmuşşşş!"

diyerek sıkıca boynuma sarılıyor.Bir yandan da kokumu içine çekiyor.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin