13.BÖLÜM

2.3K 228 270
                                    






Selin'den


Sabah,güneş ışığıyla gözlerimi açıyorum.Her yanım tutulmuş bir halde.

Şaşırıyorum bu duruma önce.Ne olduğunu tam olarak kavrayamıyorum çünkü.Uyku mahmuru olunca normal tabi.

Başını,boynum ve başım arasına yerleştirmiş ve kollarını belime dolamış şekilde yanımda mışıl mışıl uyuyan Ali'yi görünce,salondaki ikili koltukta uyuduğumuzu anlıyorum.

Önce,"Neden burada uyuduk ki?"diye düşünüyorum kısa bir an için.

En son hatırladığım şey,elimde kadehimle bu koltuğa oturduğum ve Ali'nin de az sonra yanıma geldiği.

Sonra da saçlarımı okşamaya başlamıştı sanırım.Ama çok da emin değilim.

Demek sonrasında,her zaman ki gibi uykuya daldım.Ali'nin saçlarımı okşamasının ben de yarattığı çok alışıldık bir durum bu.Ama Mavi bu kez, beni odamıza taşımak yerine,yanıma kıvrılıp uyumayı tercih etmiş olmalı.

Onu uyandırmamaya özen göstererek,belimdeki kollarını çözüp,yavaşça koltuktan kalkıyorum.Salondaki duvar saatine baktığımda,saatin henüz sabah 7 olduğunu görüyorum.Ayşe hanımın gelmesine daha var demek oluyor bu.Haftasonları sabah 8'de işe başlıyor çünkü.

Bugün,konserler ve balayı için İtalya'ya gitmeden önce,evde geçireceğimiz son gün.O nedenle herhangi bir program yapmadık bizimkilerle.

Başbaşa olmayı tercih ettik.

Ali'yi kanepede bir kedi misali uyurken bırakıp,hemen odamıza çıkıyorum.Aslında canım onun o muhteşem gül kurusu dudaklarına bir öpücük kondurmayı çok istiyor ama uyandırmaya da kıyamıyorum ki!Neyse,şimdi böyle hınzır düşüncelerin hiç sırası değil.Bir duş alsam çok iyi olacak hemen.

Üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup,duşa ilerliyorum.

Duşumun bitmesine az bir zaman kala,kabin kapısının aralandığını farkediyorum.

Aliş,duş kabininin önünde durmuş,yüzünde muzip bir ifadeyle bana bakıyor.


+18


"Biraz yaramazlık yapsak,nasıl olur Aşkım?"diyor bir yandan da.

"Nasıl bir yaramazlık mesela?"diyorum gülümseyerek

"Şöyle"diyerek,ellerini yüzümün iki yanına yerleştiriyor ve dudaklarımı yavaşça öpmeye başlıyor.

Çok kısa bir an için onu durdurup,"Hımm,sevdim bu yaramazlığı"diyorum.

"Öyleyse çok mutlu oldum aşk"diyerek,öpüşüne kaldığı yerden devam ediyor.Ben de hemen aynı büyük tutkuyla karşılık veriyorum öpüşlerine.

Çok kısa bir süre sonra tabi ki öpücükler bizden beklendiği gibi derinleşip,dillerimiz devreye giriyor.Son olarak da içimde bir doluluk hissediyorum.

Canım yanmıyor ama bu kez.Aksine bu doluluk bana huzur veriyor.Ali öylesine yavaş içimdeki hareketlerinde.

"İstersen,biraz hızlanabilirsin aşkım.Sorun yok,iyiyim ben"diyorum.

"İyi olduğunu gözlerinden anlayabiliyorum güzelim.Ama bu kez acele etmek istemiyorum.Aksine,içinde olmanın tadını doyasıya çıkarmak niyetindeyim.Çünkü,içinde olmak,seninle bir bütün olmak bana kendimi muhteşem hissettiriyor" diyor hemen.Gözlerinde saf bir aşkla.

Böylece,15-20 dakika süren,daha öncekilere hiç benzemeyen,harika bir deneyim başlıyor benim için.

Acı yok.Sadece zevk ve keyif var bu seferki birlikteliğimizde.Gerçek anlamda tek vücut olmayı deneyimliyoruz bu kez.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin