73.BÖLÜM

249 42 265
                                    





Selin'den


15-20 dakika kadar süren,sessiz ama çok huzurlu bir yolculuk sonrası otele ulaşıyor,arabayı park yerinde uygun bir yere bırakıyoruz.

Aliş hemen emniyet kemerini çözerek bana yardımcı olmak için yanıma geliyor.Bu haliyle öyle tatlı ki dayanamayıp

"Yine centilmen Mavi iş başında bakıyorum!"

diyerek kıkırdıyorum.Kapımı açarak emniyet kemerimi çözüyor,ardından tutmam için elini uzatıp

"Aşkolsun bebeğim!Senin için hep centilmen değil miyim?"

diyor muzip bir ses tonuyla.

"Tabi ki öylesin bitanem!Sana biraz takılmak istedim sadece.Bu halinle nasıl tatlısın bir bilsen?"

deyip aklımdakileri söze döküyor ve keyifle gülümsüyorum.Sonra da elinden tutarak arabadan iniyorum.Bahçede kısa bir yürüyüş yaparak el ele otelin kapısından girmemiz çok sürmüyor.Lobiye geldiğimizde Ali

"Şimdi ne yapalım güzelim?"

diye sorunca sohbetimizin yönü de değişmiş oluyor tabi.

"Odamıza gidip biraz dinlensek,nasıl olur aşkım?"

diyerek cevaplıyorum onu.Hemen beni odamıza doğru ilerletiyor.

Çok kısa bir süre sonra odamıza gelip sırayla banyoda hazırlıklarımızı tamamlıyor ve yatağımıza uzanıyoruz.Mavi kolunu açarak beni kendine çekmekte hiç gecikmiyor.Anında burnuma dolan o okyanus kokusuyla kendimden geçiyorum.Başımı boyun girintisine yerleştirdiğim gibi sorularını sıralıyor.

"Şimdi rahat mısın bitanem,kızımız da iyi değil mi?"

"Sana bu kadar yakınken ve şu harika kokunu içime çekerken nasıl iyi olmam Aliş?Kızımız da çok iyi hiç merak etme."

diyorum sorularına karşılık olarak neşeyle.

"Teşekkür ederim bebeğim,bunu duymak çok güzel.Miniğimizin iyi olmasına da çok sevindim."

cevabını aldığımda yüzünü göremesem bile gülümsediğini ses tonundan anlayabiliyorum.

"Biraz uyuyup dinlenmek ister misin güzelim?"

diyerek devam ediyor konuşmasına.Neredeyse hiç düşünmeden karşılık veriyorum.

"Uykumuz yok Aliş.İkimiz de senin sesinden bir şeyler duymayı çok isteriz ama."

Dediklerimi duyunca başımın üzerine minicik bir öpücük bırakarak

"Şarkı mı,yoksa kitap mı?"

diyor muzip muzip.Elimi karnımın üzerinde biraz gezdirip

"Kızımız kitap diyor bitanem."

diye karşılık veriyorum.

Bunun üzerine yataktan kalkıp sırt çantasına uzanıyor ve içinden "Küçük Prens" kitabını çıkarıyor.Sonra da tekrar eski yerine dönerek beni kollarına çekiyor.Bu kitabın bizim için yerinin ne kadar özel olduğunu biliyorsunuz hepiniz.

"Bakalım kızımız da bizim kadar sevecek mi?"

diye aklımdan geçirerek gülümsüyorum.


Ali'den


Selin'in onlara bir şey okumamı istemesiyle,aklıma ilk gelen "Küçük Prens" oluyor doğal olarak.Kitabı ona 18.yaşgününde hediye ettiğimi,sonrasında bizim için ne kadar önemli olduğunu hepiniz bildiğinize göre,bu sizi şaşırtmamıştır sanırım.Yatağa geri dönerek Selin'i kendime çektikten sonra rast gele bir sayfa açıp okumaya koyuluyorum.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin