31.BÖLÜM

1.6K 170 391
                                    






Selin'den


Sabah burnumun hafifçe gıdıklanması ve sonra da yanağıma kondurulan küçük öpücükle gözlerimi aralıyorum.

Karşılaştığım manzara,neşeyle gülen mavi okyanuslar oluyor.

"Günaydın aşktan adamım"diyorum.

"Günaydın Gamzeli Güzel"diyor o muhteşem sesiyle.

Hemen yastıktan başımı kaldırıp,o yumuşacık gül kurusu dudaklara uzanarak bir öpücük konduruyorum.

Sonra öpücüğümü bıyıkları ve dudakları arasında kalan o özel bölgeye kaydırıyorum.Bıyıklarının dudaklarımda bıraktığı hissi seviyorum çünkü.Ali bıyıklarına olan bu sevgime her zaman şaşırmıştır.Ama bir yandan da hoşuna gidiyor bu ilgi biliyorum.

"Yine benim bitanecik karımın canı yaramazlık mı yapmak istiyor?"diyen keyifli sesinden belli oluyor durumdan ne kadar memnun olduğu.

"Aslında evet Mavi de,sanırım o yaramazlık başka zamana kalacak.Baksana sen çoktan giyinmişsin bile"diyorum.

Üzerindeki koyu mavi gömleği,krem rengi keten pantolonu ve açık kahve yazlık ayakkabılarıyla yine çok çekici görünüyor.

"Maalesef güzelim.Sabah saat 10'da ve sonra da 12'de 2 toplantım olunca erken kalkmak zorunda kaldım.Öyle güzel uyuyordun ki uyandırmaya kıyamadım seni"diyor.

"Demek çok derin uyumuşum.Saatin alarmını bile duymadım"diyorum.

Bu sırada gözüm saate takılıyor ve 8'e az bir zaman kaldığını fark ediyorum.Bu da demektir ki eğer biraz aceleci olursam,Aliş çıkmadan önce yine de onunla kahvaltı edecek az da olsa zamanım var.

"Alişşş,eğer 9'a doğru çıkacaksan ben hemen hazırlanıp gelirim şimdi.Birlikte kahvaltı ederiz"diyerek hemen yataktan çıkıp banyoya ilerliyorum.

Aliş de bu sırada "Peki güzelim"diyerek odadan çıkıp mutfağa gitmek üzere merdivenlere ilerliyor.

Banyodan 10-15 dakika gibi kısa bir sürede çıkıp odaya döndüğümde ilk işim üzerime kıyafet seçmek oluyor.

Beyaz yarım kollu bir gömlek,uçuk pembe pileli bir etek ve beyaz spor pabuçlar bugün için tercihim.

Giyindikten sonra saçlarımı gevşek bir at kuyruğu yapıyorum.Makyaja gelirsek,sadece uçuk pembe bir ruj ve gözlerimi belirginleştirmek için kalem kullanıyorum.Ardından Aliş'in o çok sevdiği portakal çiçeği parfümümü de sıkınca bugün için hazırım.

Tüm bu hazırlıkları banyodaki günlük işlerde dahil yarım saat gibi bir sürede halletmiş olmam beni bile şaşırtıyor inanın.

Ama insanı kahvaltı sofrasında mavi gözlü bir Yunan tanrısı bekliyorsa bu hız sizce de normal değil mi?

Odadan çıkmadan önce yaptığım son şey,yüzümde kocaman bir gülümsemeyle "Günaydın annecim.Güne başlamaya hazır mısın?Babayı kahvaltıda bekletmeyelim değil mi?"diyerek karnımı okşamak oluyor.


Ali'den


Sabah saat 7 de alarmın sesiyle uyandım.Hemen Selin'den yana dönerek onu izledim bir süre.

Gece saçları yastığa yayılmış,hafif yan dönmüş bir şekilde öylesine derin bir uykudaydı ki!

Dolgun kiraz dudakları çok baştan çıkarıcı görünüyordu kesinlikle.Ama eğer onları dayanamayıp bir kez öpersem,devamının geleceğini biliyordum.Ve bu tatlı yaramazlığın bir diğer anlamı da  sabah 10'daki toplantımı riske atmam demekti.Oysa böyle bir şey söz konusu bile olamazdı.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin