Selin'denDaldığım derin uykudan alarmın sevimsiz sesiyle uyanıp hemen telefona uzanarak o tiz sesi susturuyorum.Yoksa Aliş uyanacak,ben de onu kısa bir süre de olsa izleme zevkinden mahrum kalacağım.
Bir kaç dakika mışıl mışıl uyuyan Mavi'yi seyrettikten sonra aklıma gelen fikirle yataktan kalkıp çantamı alıyor ve içinden çıkardığım resim defterime kara kalemle Aliş'i çizmeye koyuluyorum.
Elim,kâğıt üzerinde mümkün olduğunca hızlı hareket ediyor.Çünkü,eğer uyanırsa kıpırdanır ve ben bu güzel manzarayı istediğim şekilde resmedemem.
Yaklaşık 5 dakika sonra dağınık karamel saçları yastığa haylazca yayılmış,sol eli yine yastığın üstünde,yüzünde muzip bir ifadeyle uyumaya devam eden Mavi,sayfanın üzerinde tüm yakışıklılığıyla beliriyor.
Pikeyi beline doğru hafifçe sıyırmış.Üzerinde siyah kısa kollu bisiklet yaka bir penye var.
Yüzündeki o muzip gülümsemeye bakılırsa,yine bizim minik prensesle düşünde oyunlar oynuyor olmalı.Bu güzel manzara karşısında,gözlerim mutluluk göz yaşlarıyla dolu dolu,ben de tıpkı onun gibi tebessüm ediyorum.
Ardından elim istemsizce karnıma gidiyor ve hafif hafif okşayarak kızımla konuşmaya başlıyorum.
"Nasıl olmuş miniğim?Babamız sence de çok yakışıklı ve tatlı değil mi?"
Sesim bir mırıltı aslında.Ama Aliş buna rağmen duyarak,o maviş gözlerini aralıyor.Neyseki işim bittiği için bunun bir önemi yok.
"Merhaba uykucu babamız,dinlenebildin mi?"
diyerek yanağından öpüyorum.
"Dinlendim,dinlendim Gamzeli Güzel.Sen ne zaman uyandın?"
diye soruyor neşeyle gülümseyerek.Sesi yeni uyandığı için hafif çatallı olsa da,çok çok güzel.Ardından üst dudağıma minicik bir öpücük koyduruyor.
Çabucak alt dudağından öperek karşılık verip
"Fazla olmadı aşkım.Alarmın sesiyle uyandım."
diye cevaplıyorum sorusunu.
"Hayret!Hiç duymadım alarmı canım.Demek çok derin uyumuşum.Peki,uyanmamı beklerken ne yaptınız anne-kız?"
diyor bu kez.
"Seni çizdik Mavi.Bak bakalım olmuş mu?"
diyerek resmi ona uzatıyorum.Yatakta hafifçe doğrularak,elindeki resmi dikkatle incelemeye başlıyor.Sonra da cevabını merakla beklediğimi fark etmiş olacak ki
"Yine mükemmel olmuş bebeğim.Hatta bu resimdeki adam,benden çok daha yakışıklı."
diyerek muzipçe göz kırpıyor.
"Yaaa,ne yapsam tam olarak seni çizemem ama elimden geleni yapıyorum işte!"
deyip neşeyle kıkırdıyor ve devam ediyorum.
"Beğenmene çok sevindim Aliş."
"Senin yaptığın bir şeyi nasıl beğenmem bitanem?"
diyor ve ekliyor.
"Hadi artık hazırlanalım da,yemeğe gidelim.Siz acıkmışsınızdır şimdi."
Söylediklerinde haklı.Karnım açlıktan yine zil çalıyor.Nasıl olup da bu kadar çabuk acıkıyorum bir anlasam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanficSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...