Selin'denHaluk Abi'nin torun hakkında söyledikleri ben ve Ali başta olmak üzere herkesi ilk başta şaşkınlığa uğratıyor tabi ki!
Ama ilk şaşkınlık atlatılınca,yavaş yavaş onun bu isteğini onaylayan sesler yayılıyor etrafa.
Mesela annem "Ayyyy! Çocuklar Haluk aslında çok haklı.Şöyle minnoş bir kız çocuğu ne güzel olurdu"diyerek ilk şoku yaşatıyor bana.
Annemin ardından,Sevilay anne "Evet Güneş'çiğim.Çok haklısın.Şöyle kocaman maviş gözleri,gamzeleri ve siyah saçları olan bir kız torun hiç fena olmazdı doğrusu"diyor.Ali'nin gözleri de benimkiler gibi kocaman açılıyor şaşkınlıkla.Bu sözler üzerine.
Bu sözler yetmiyor,araya Peri,Nazlı ve Savaş'ın "Evet,evet bizler de şöyle minnoş mu minnoş,tatlı mı tatlı bir kız yeğen istiyoruz"diyen sesleri karışıyor.Rana hala ise sessiz kalıyor belki ama gözleri isteğini belli ediyor bir yandan da.
Ali ve bense hala şaşkın bir şekilde birbirimize bakmayı sürdürüyoruz.
Şimdi siz diyeceksiniz ki "8 yıllık bir ilişkiden sonra,evlendiğinize göre ailenizin sizden bir bebek beklemesi normal.Öyle değil mi?"
Tabi ki normal bu durum.Zaten bizi,en azından beni şaşırtan bu istek değil.
Sadece zamanı henüz erken gibi geliyor bana.
Evleneli sadece bir gün olmuşken konuşulacak konu bu değil gibi sanki.
En azından ikimiz çocuk olayını aramızda konuşup bir karara varmadan önce,keşke ortaya dökülmeseydi bu konu diye düşünüyorum.Yoksa tabi ki ben de istiyorum anne olmak,Ali'den ve benden izler taşıyan bir parçaya sahip olmak
Ali'den
Babamın sofradaki sözleri beni çok şaşırtıyor.Onun torun konusunda bu kadar istekli olabileceği hiç aklıma gelmemişti çünkü.
Doğrusunu söylemek gerekirse,Selin'le tanışıp ona aşık olana kadar,ne kendimi bir baba olarak hayal ettim, ne de babamı bir büyükbaba.
Ama şimdi çevremizdekilere bakıyorum da sanki herkes babamın bu sözlerini bekliyormuş.
Selin'e çeviriyorum gözlerimi.Hala şaşkın bakışları.Bu konuya hazırlıksız yakalanmış gibi sanki.Ama öte yandan da söyleyecekleriyle babamı kırmak istemiyor hissediyorum.
Ve durumu Selin için kolaylaştırmak adına araya giriyorum hemen.
"Öncelikle hepinize bu güzel dileğiniz için teşekkür ederim "diyorum.Ardından "Ancak şimdiye kadar bu konuda Selin'le hiç konuşmadık.Çünkü henüz erken olduğunu düşünüyoruz "diye devam ediyorum.
Ve "Biliyorsunuz henüz Selin'in okulu devam ediyor.Bu durumda böyle bir sorumluluk almak,onu ve dolayısıyla beni biraz zorlayabilir.Tabi ki sizin bize destek olacağınızdan hiç şüphemiz yok.Ama yine de bu konuda biraz daha sabırlı davranmanızı rica ediyoruz sizden"diyerek sözlerimi bitiriyorum .
Babam ve diğerleri bu sözlerimden çok da memnun olmuyorlar.Bunu bakışlarından anlayabiliyorum.Ama en azından karşı da çıkmıyorlar.
Herkes adına annem söz alarak,"Peki Ali'ciğim.Bizimki sadece bir dilekti.Ama asla sizi buna zorlamak değil niyetimiz.Siz ne zaman kendinizi hazır hissederseniz o zaman çocuğunuz olmalı tabi ki.Biz her zaman sizin kararınızın arkasındayız"diyor.
Annemin sözleri benim içimi rahatlatıyor.Hemen Selin'e çeviriyorum bakışlarımı doğal olarak.Onun gözlerinde de hem bana hem anneme bir minnet bakışı yakalıyorum.Bu durum iyice rahatlamama neden oluyor.
Sanırım,bu konuyu şimdilik kapattığımızı düşünmek yanlış olmaz.Çünkü herkes gündelik basit bir sohbet eşliğinde, yemeklerle meşgul olmaya başladı bile.
Ben de gönül rahatlığıyla tabağımı tüm sevdiğim yemeklerle ama en çok da etli lahana dolmasıyla doldurup,keyifle yemeğe başlıyorum.
Selin'den
Aliş yine her zamanki gibi duygularıma tercüman olup,beni çok zor bir durumdan kurtarıyor.
"Canım kocam benim"Kesinlikle Allah'ın bir lütfu bu adam bana.
Bu önemli konu,şimdilik kimse kırılmadan bir süreliğine de olsa rafa kalktığına göre,ben de güzel yemeklerin tadını çıkarıp sohbete katılabilirim artık.
Hemen yanımda oturan Peri'ye dönüyorum.
"Ne zaman dönüyorsunuz Peri'ciğim ?Daha ne kadar buradasınız?"diyorum.
"İki gün sonra dönüyoruz ablacım.Babamın işleri yoğun.Benim de sınavlarım devam ediyor henüz.İki gün sınav arası vardı.Ben de kaçamak yapıp,düğününüze gelebildim "diye cevaplıyor sorularımı.
"Öyleyse yarın akşam bizim evde bir kızlar partisi yapalım.Hem biraz kaynatırız"diyorum."Olur değil mi Ali'ciğim ?"diye de devam ediyorum.Sormamak olmaz şimdi.
"Tabi ki Selin'ciğim.Keyifinize bakın siz.Biz de bizim çocuklarla salonda maç yaparız"diyor hemen Ali de cevap olarak.
Böylece yarın akşam ki programda belli oluyor.
Biz böyle tatlı tatlı sohbet ederken,evdeki yardımcılardan biri kahvelerimizin havuz kenarında bizi beklediğini söyleyince hep birlikte havuz kenarına inip,kahveler eşliğinde sohbete kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Tabi bu arada zaman su gibi akıp geçiyor.Herkes yavaş yavaş dağılıyor.
Ali ve ben de yavaş yavaş arabamıza ilerliyor ve evin yolunu tutuyoruz.
Ali'den
Eve kadar süren yarım saatlik yolculukta,Selin bana yaptığım konuşma için çok teşekkür ediyor.Ve kocaman bir öpücükle ödüllendiriyor beni.
Öyle mutlu oluyorum ki!Ayrıca "Yarın sana bir sürprizim var Aliş"diyor.Şaşırıyorum.Neyse...Öğrenmek için çabalamak boşa olur şimdi."Sabret Ali"diyorum kendi kendime.
Eve geldiğimizde odamıza çıkıp,rahat eşofmanlarımızı geçiriyoruz ikimizde üstümüze.O kırmızı bir eşofman altı ve gri bir t-Shirt seçiyor kendine.Ben ise sadece gri bir eşofman altı.Ve salona iniyoruz birlikte.
Ben beyaz şarabı kadehlere doldururken,Selin de hafif bir müzik koyuyor müzik setine.Malum dün şarap ve müzik keyfimiz yarım kalmıştı.
Kadehler ve müzik hazır olunca salondaki beyaz kanepeye geçiyoruz,elimizde kadehlerimizle.
Az sonra Selin başını göğsüme yaslıyor.Ben de o güzel saçlarını okşuyorum.
Ve çok geçmeden,hem dün gecenin hem de bu günün yorgunluğuna daha fazla dayamayan Selin,uyuya kalıyor göğsümde.
Bir süre hiç kıpırdamadan izliyorum onu.Sonra da çok yavaş hareketlerle kucağıma alarak odamıza getirip,yatağın onun olan sol tarafına yavaşça bırakıyorum.Ben de yanına uzanıp,onu izleyerek derin bir uykuya bırakıyorum kendimi huzurla...
Bölümü keyifle okumanız ve sevmeniz en büyük dileğim🙏🙏♥️♥️
Oy ve yorumlarınızla bana desteğinizi sürdürmeniz beni çok mutlu eder🌸🌸
Çok sevildiğinizi unutmayın♥️♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...