Selin'denSabah odamızın camına vuran güneş ışığıyla uyanıyorum.Artık Eylül ayına gelmiş olmamıza rağmen,hava neredeyse yazı anımsatıyor.
Komidinin üzerinde duran telefonuma uzanıp saate bakıyorum.7'ye geliyor.Aliş'se yine bana sarılmış mışıl mışıl uyuyor ve bu haliyle harika görünüyor.Bir süre hiç kıpırdamadan,sessizce onu izliyorum.Uyanmasından ve karşımdaki harika manzaradan mahrum kalmaktan korkuyorum çünkü.
Nasılsa 10 dakika içinde alarm çalacak ve o mavi okyanuslar aralanarak yeni güne başlamak zorunda kalacak,biliyorum.Aklımdan bunlar geçerken,odayı alarmın sevimsiz tiz sesi dolduruyor bir anda.10 dakika nasıl geçti,farkında bile değilim.
Aliş sesi duyar duymaz,telefonuna uzanarak alarmı kapatıyor ilk iş.Sonra da
"Günaydın aşkım!Demek yine beni izliyordun.İyi uyudun mu peki?
diyerek gülümseyip muzip muzip göz kırpıyor.
"Günaydın Mavi,deliksiz uyudum denemez aslında.Ara ara uyandım.Ama iyiyim merak etme."
deyip dudaklarına minicik bir öpücük bırakıyorum.Hemen keyifle öpücüğüme karşılık vererek,yataktan kalkıp banyoya ilerliyor.Bir yandan da
"2 gün seni kaçırsam,Ağva ya da istediğin bir yere gitsek nasıl olur güzelim?"
diye soruyor neşeyle.
"Immm.fena fikir değil aslında aşkım.Havalar bozmadan baş başa küçük bir kaçamak yapmak güzel olurdu."
diyerek kıkırdadığımda
"Tamam öyleyse,ben duştayken sen kararını ver.Bana uyar,sen nereye istersen oraya gideriz Kocagöz!"
deyip muzipçe göz kırparak banyoya giriyor.Ben de hemen yataktan kalkıp kıyafet seçmek üzere soluğu dolabın karşısında alıyorum.
Siyah bir tayt ve yeni aldığım gri-beyaz çizgili bisiklet yaka yarım kollu tshirtü yatağın üzerine bıraktığım sırada,telefonum çalıyor.Arayan Arıza.
"Umarım Savaş'la araları düzelmiştir."
diye düşünerek açıyorum.Anında
"Günaydın Süslü!Nasılsın?Biz birazdan Savaş'la Ürgüp'e gitmek üzere yola çıkıyoruz."
diyen neşeli sesi doluyor kulağıma.Keyifle gülümseyerek
"Yaaa,ne güzel haber buuu!Demek aranız düzeldi."
diye karşılık verdiğimde kahkahalarla gülmeye başlıyor.Ardından biraz sakinleşince
"Savaş akşam barıştığınızı söyledi.Böylece ortada sorun falan kalmadı güzelim."
diyor muzip bir ses tonuyla.
"Evet,dün konuştuk.Özür diledi,mesele de halloldu Nazlı.Sizin düzelmenize de inan çok sevindim."
diyerek gülümsüyorum.O sırada banyo kapısı aralanıp Ali odaya dönüyor.Hemen
"Neyse Arıza ben şimdi duşa girmeliyim,kapatıyorum."
diye devam ediyorum sözlerime.Nazlı'nın
"Tamam canım,konuşuruz sonra."
demesiyle görüşmemiz bitiyor.
Telefonu yeniden komidinin üzerine bırakıyorum.Ali hemen yanıma gelerek yanağımdan öpüyor.Sonra da
"Kimdi aşkım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanficSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...