38.BÖLÜM

1.2K 138 476
                                    






Selin'den


Yürüyüşten dönüp annemlerin kapısını çaldığımızda Nazlı,bizi kapıda çok da bekletmeden

"Hoşgeldiniz"

diyerek içeri buyur ediyor hemen.

İçeriden gelen seslere bakılırsa,Rana hala ve Haluk Abi çoktan gelmişler.

Koridorda biraz ilerleyip salona geldiğimizde Rana Hala ve Haluk Abi bir ağızdan,

"Hoşgeldiniz çocuklar"

diyerek karşılıyorlar bizleri.

"Hoşbulduk"

diyerek salondaki koltuklardan birine oturuyoruz.

Görünüşe göre Savaş henüz gelmemiş.Aslında Nazlı'dan habersiz Savaş'ı davet ettiğimiz için biraz rahatsız hissediyorum kendimi.İkizim,kendisinin arkasından böyle işlere kalkışılmasından pek hoşlanmaz çünkü.Ama artık olan oldu ve yapacak bir şey yok.

Bu sırada Ali'nin gözü masadaki iki fazla tabağa takılıyor ve bana dönerek,

"Savaş'ın geleceğini sadece biz bildiğimize göre,sofraya konmuş şu iki tabak kim için olabilir güzelim?

diye soruyor hemen.

"Hiç bir fikrim yok canım,annem bir şey söylemedi.Ama mutlaka tanıdığımız,aileden birileridir.Merak etme sen"

diye cevaplıyorum sorusunu.

Bu sırada annem,

"Selin'cim,ne fısıldaşıyorsunuz siz orada bakayım?"

diyerek sohbetimize dahil oluyor.

"Hiççç annecim.Öyle havadan,sudan"

diyorum gülümseyerek.

Tam bu sırada kapı çalıyor ve Nazlı açmak üzere salondan ayrılıyor.

Geri döndüğünde,yüzünde gördüğüm biraz şaşkın ama daha çok da mutlu ifadeye bakılırsa

"Gelen Savaş olmalı herhalde.Ve neyse ki Nazlı kızmış değil de memnun görünüyor"

diye geçiriyorum içimden.Çok geçmeden Savaş'ın salona girmesiyle de,düşüncemde yanılmadığımı anlıyorum.

Savaş gülümseyerek,

"Herkese merhaba "

dedikten sonra soluğu Nazlı'nın yanında alıyor.

"Annecim,beklediğimiz kim kaldı?Ben çok acıktım da!"

dediğimde annem gülümsüyor ve

"Tamam güzelim,az sonra otururuz sofraya"

diye cevaplıyor beni. Ve bu cevabın ardından kapı bir kez daha çalıyor.Bu kez kapıyı açmak üzere ilerleyen annem.

1-2 dakika sonra da yanında Sevilay anne ve Levent abiyle salona dönüyor.

Ali'nin gözleri annesi ve Levent abiyi karşısında görünce şaşkınlıkla büyüyor.Çünkü ikimizinde aklına beklenen misafirlerin onlar olabileceği hiç gelmemişti.

Annem biz dışardayken onları da aramış olmalı.Büyük olasılıkla niyeti Ali'nin kendisini daha iyi hissetmesini sağlamak.Ve bence çok da iyi etmiş.

Ali'nin hem şaşkınlık hem de sevinçle parlayan mavi okyanusları bu kararın ne kadar doğru olduğunun en büyük göstergesi benim gözümde.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin