9.BÖLÜM

2.9K 253 403
                                    






Selin'den


Sabah,pencereden odaya dolan güneş ışığıyla gözlerimi açıyorum.Saate bakıyorum hemen,7.30.Aslında Ali'nin alarmı saat 7 gibi çalmış olmalı.Demek duymadım.

Banyodan gelen su sesi haklı olduğumun kanıtı.

Aklıma hemen,Ali'yi duşta basmak geliyor yine.Aslında bugün yoğun bir gün olacak ama yine de güzel bir "Günaydın"olabilir diye düşünüyorum.

Yavaş yavaş banyoya ilerleyip,kapıyı aralıyorum.

Duş kabininde o muhteşem karamel saçlarını durulamakla meşgul,bir Ali Mertoğlu karşılıyor beni.

Sırtı kapıya dönük olduğu için beni görmüyor.Çabucak üzerimdeki lila rengi ipek şort pijama takımdan kurtulup,kabin kapısını aralıyor ve içeri geçiyorum.

Akan su sesi nedeniyle,gelişimin farkında değil.Arkadan sıkıca beline sarılıyorum.Önce, kısa bir an için telaşlanıyor.Sonra gelenin ben olduğumu anlayınca okyanusları farklı bir ışıkla parlıyor hemen.Ve ben o okyanuslarda boğulmak istiyorum yeniden.

Yüzünü bana dönüyor.Dudaklarıma minik bir öpücük kondurup,"Hoşgeldin aşktan kadınım.İyi ki geldin"diyor.

Böyle karşılanmak,tahmin edeceğiniz üzere çok mutlu ediyor beni.Hemen kocaman bir öpücük konduruyorum üst dudağı ve bıyıkları arasındaki çok sevdiğim o özel yere.Sonra da bıyıklarını öpmeğe devam ediyorum.Beni gıdıklıyorlar ama aynı zamanda yumuşacıklar.

Boynuna ve göğsüne doğru öpücüklerime devam ederken,beni durdurup "Bu yaramazlık çok hoşuma gitti güzelim.Ama bugün yoğun olduğunu biliyorum.Hem benim de düğünümüz nedeniyle biriken ve en kısa sürede halledilmesi gereken birkaç işim var.O nedenle şimdilik bu güzel oyuna üzülerek de olsa bir son vermemiz gerek"diyor.

Yüzümü keyifsizce buruşturuyorum.Bunu görünce gülüyor.

"Ama istersen seni yıkayabilirim aşkım"diyor hemen.

"Sahi yapar mısın Mavi?"diyorum.

"Tabi ki! Hadi otur şimdi küvete yavaşça"diyor.Bu arada duş köpüğünü de life döküyor.Ve çok yavaş hareketlerle sabunluyor tüm vücudumu.Lifi öyle yumuşak hareketlerle dolaştırıyor ki bedenimin her köşesinde şu an mest oluyorum.Ardından,yasemin kokulu şampuanımı avucuna döküp,yine yavaş hareketlerle adeta incitmekten korkar gibi,saçlarımda dolaştırıyor o büyük ve güzel ellerini.

Tabi bu arada benim ondan gelen o muhteşem kokuyla ne hale geldiğimi,sanırım hepiniz tahmin edebilirsiniz.

Durulama işlemi bitince,küvetten çıkarıp tıpkı bir annenin çocuğuyla ilgilenmesi gibi özenle bornozumu giydiriyor .Ardından saç havlumu başıma sarıyor.Kendisi de banyo havlusunu beline dolayınca,odaya geliyoruz.

Bu muhteşem duş deneyimi için,kocaman bir öpücük konduruyorum o yumuşacık gül kurusu dudaklarına ve biraz da bıyıklarına.Bıyıklarının dudaklarımda yarattığı hissi seviyorum çünkü.

Sonra da o dolabın kendi tarafına,ben de kendi tarafıma ilerleyerek önce iç çamaşırlarımızı giyiyoruz.Sütyen için minik bir yardım alıyorum Mavi'den bu sırada.Gözleri mutlulukla parlıyor hemen.

O tercihini lacivert pantolon,gri bir ceket,beyaz gömlek ve kırmızı zemin üzerine lacivert puantiyeli bir kravattan yana kullanıyor.

Bense,beyaz bir gömlek,siyah jean etek ve siyah spor ayakkabı seçiyorum bugün için.

Hemen giyinip yine çok hafif bir makyaj yapıyorum her zaman ki gibi.Sonra da saçlarımı kurutup,maşayla hafifçe dalgalandırarak omuzlarıma döküyorum.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin