Selin'den
Ben Selin...Selin Yılmaz... Gerçi birkaç saat sonra artık Yılmaz değilde Mertoğlu olacağım...Evet...tam 8 yıl sonra nihayet
bugün sevdiğime Ali'ye kavuşuyorum...İçim pır pır...Şu an odamda Nazlı ve Tuğçe'yle birlikte Ali'nin birazdan gelip beni
almasını bekliyorum ...Üzerimde bembeyaz gelinliğim,hafif makyajım ve yine hafif dalgalandırıp özgür bıraktığım saçlarımla...Nazlı gözleri dolu dolu yaklaşıyor yanıma..."Çok güzelsin ikiz " diyor..."Ali bayılacak"
"Sahi mi?"diyorum..."Sahi tabi" diyor Tuğçe hemen...
Onlar böyle diyor ama benim onları pek dinlediğim söylenemez...Aklım,fikrim Ali'de...Çünkü 2 gündür düğün telaşından okyanus gözlümü pek göremedim...Tahmin edeceğiniz üzere çok özledim...Ama bundan sonra onunla birlikte
yepyeni bir hayata başlayacağımı düşünerek teselli ediyorum kendimi ...Ali'den
Bu sabah Mertoğlu konağı bana çok farklı görünüyor ...Hiç olmadığı kadar güzel...Çünkü bugün benim hayatımın en mutlu günü...Nasıl olmasın?? 8 koca yıl ve atlattığımız bir çok fırtınadan sonra bugün Koca Gözlü'mle yepyeni bir hayata başlayacağız ...Şu an yanımda bana kardeşten öte olan iki kişi var...Savaş ve Emre...Smokinimi giydim,papyonumu takmakla meşgulüm...Ama öylesine heyecanlıyım ki ellerim titriyor ...Bir türlü beceremiyorum ...
Savaş ve Emre halime gülümsüyor ...
"Sizi de göreceğim ben yakında "diyorum ... Savaş gülümsemeğe devam ederek yanıma gelip yardım ediyor...Sonunda hazırlıklarımı tamamlayıp derin bir Ohhh çekiyorum...
"Hadi çıkalım artık " diyor Emre..."Kızları bekletmeyelim...
"Haklısın " diyorum ...Yavaş yavaş odamdan çıkıp,Selin'in odasına doğru ilerliyorum...
İçimde büyük bir heyecanla Selin'in oda kapısını aralıyorum...Önce tüm güzellikleriyle Nazlı ve Tuğçe çarpıyor gözüme ...Ardından Selin 'i görüyorum ...Güzelliği karşısında nutkum tutuluyor ...Beyazlar içinde bir Peri kızı olmuş ...
Elimi uzatıyorum ona...Kekeliyerek ,"H-Harika olmuşsun " diyorum ...Elimi tutuyor..."Sen de hiç fena değilsin "diyor ...
Gözlerinde aşkı görüyorum ...O an "İyi ki bu kız hayatımda " diye geçiriyorum aklımdan ...
Aklımdan bunları geçirirken "Hazır mısın" diyorum..."Hazırım" diyor yüzünde kocaman bir gülümsemeyle...
Ve elele düğünün yapılacağı bahçeye doğru ilerliyoruz ...Arkadaşlar,bu benim ilk kitap deneyimim...Beni bir çoğunuz yorumlarımla tanıyorsunuz ...Yorumlarımı güzel bulduğunuzu da söylüyorsunuz ...Umarım bu kez de öykümü sever ve beni yalnız bırakmazsınız...Bu arada teşekkür etmem gereken bir kaç kişi var...@Alselzede,okyanusgibisi ,handetolgamertoglu ,sonuncu ,@ecemnergis Sizler olmasaydınız büyük ihtimal ben yazmaya cesaret edemezdim...Hepinize çok teşekkür ederim ...İyi ki aranızdayım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...