83.BÖLÜM

165 25 158
                                    





Selin'den


Ali işe gitmek için evden ayrılır ayrılmaz,mutfağa dönüp telefonumu alarak Nazlı'yı arıyorum.1-2 çalış sonrasında

"Günaydın Süslü!Nasılsın?"

diyen neşeli sesi kulağıma doluyor telefonun diğer ucundan.

"Sana da günaydın Arıza!İyiyim,Ali'de biraz önce işe gitti.Bugün müsait olduğumu söylemek için aradım.İstersen,benim geçenlerde keşfettiğim cafe de buluşabiliriz.Hamileler için sağlıklı ve çok lezzetli yiyecekler yapıyorlar.Sana konum atabilirim."

diyerek gülümsüyorum.

"İyi fikirmiş aslında.Birer kahve içer,biraz da düğün için neler yapabileceğimize bakarız."

diye karşılık veriyor hemen.Sesi,düne göre epey sakin.

"Tamam o zaman.3 saat sonra buluşuyoruz.Tuğçe'ye sen mi haber verirsin,ben mi arayayım?"

diye soruyorum bu kez.

"Sen ara güzelim,yoğunum şimdi.Konum atmayı unutma.Görüşürüz,öpüyorum!"

diyor ve kapatıyor.İşleri,2 günlük kaçamak araya girince daha da yoğunlaşmış olmalı.

"Avukatlık zor meslek vallahi!"

diye içimden geçirip,konumu Nazlı'yla paylaşıyor,ardından Tuğçe'nin numarasına dokunuyorum.Telefonu elinde olacak ki

"Oooo!Günaydın Selin'cim,döndünüz mü?"

diyerek açıyor anında.Ses tonundan gülümsediğini anlamak benim için hiç zor değil.

"Döndük güzelim,döndük.Ali bugün yoğun.Ama tatilin de kısa olanı daha güzel bence.Neyse,biz bugün öğlen saatlerinde Nazlı'yla ............ Cafe'de buluşacağız.Sen de gelirsin,değil mi?"

diye karşılık veriyorum neşeyle.

"Haklısın canım,çok uzun tatil de insanı sıkıyor.Ve tabii ki gelirim,düğünü mü konuşacaksınız yoksa?"

deyip kıkırdıyor.

"Doğru tahmin güzelim,görüşürüz o zaman."

dedikten sonra ekliyorum.

"Gözünden de hiçbir şey kaçmıyor."

"E Emre sayesinde ben de biraz dedektiflik var,biliyorsun tatlım!Görüşmek üzere."

diyerek kapatıyor.

Programımız belli olduğuna göre,artık sıra hazırlanmakta.

Tabii önce Ayşe hanımla yarınki akşam yemeğinde ikram edilecekleri konuşmak üzere salona gitmem gerek.

Aradan 10-15 dakika geçtiğinde,bu sorunu da çözmüş olarak soluğu odamızda alıyorum.Yarın yemekte fırında tavuk,elma dilim patates,yeşil salata ve çikolatalı puding ikram etmeye karar verdik.Nasılsa masada yalnızca aile bireyleri olacak.Abartmaya ne gerek var,değil mi?

Aynadan gülümseyerek bakan kadının görüntüsü hoşuma gidince,kıyafetimi değiştirmeye gerek duymuyorum.Üzerimdeki,siyah-beyaz çizgili,uzun kollu hamile tişörtü ve salopet kot pantolon,tek örgü yaptığım saçlarımla gayet uyumlu görünüyor.

Hava yağmurlu olduğundan,siyah postallarımı ayaklarıma geçirip,üzerime yine siyah kapüşonlu yağmurluğumu giydiğimde hazırım.Makyaj yapmıyor,sadece parfümümü sıkmakla yetiniyorum.

Birkaç dakika sonra arabamla cafeye doğru yol alırken,aklıma Ali'yle yarın için plânladığım yemek hakkında konuşmadığımız geliyor.Aslında bunu akşam da konuşabiliriz tabii.Ama Mavi biraz şaşıracak olsa bile,bu bahaneyle onun o güzel sesini duymak beni çok mutlu edeceği için aramakta bir sakınca görmüyorum.


ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin