Selin'denAradan birkaç saat geçtiğinde,Ali'nin o güzel sesiyle ben ve Minik için söylediği bizim için yeri ayrı"Ah Bu Ben"şarkısı eşliğinde daldığım derin uykudan çok susamış ve aynı zamanda çok da acıkmış olarak uyanıyorum.
İlk işim Ali'yi o güzel uykusundan uyandırmamaya özen göstererek kollarından çıkıp,yanımdaki komidinin üzerinde duran küçük sürahiden bardağa biraz su dökmek ve yudumlamak oluyor.
Bir yandan da kendi kendime çok hafif bir sesle,
"Tabi annenin yaptığı o güzel köfteleri bir bir yedin Selin Hanımm!Şimdi susaman çok doğal.Ama gecenin bu saati acıkmak da nereden çıktı?"
diye mırıldanıyorum.
Bu sırada Aliş'i izlemekten de geri kalmıyorum tabi.Neyse ki söylenmelerimi duymamış ve huzurla uykusuna devam ediyor.
Yine bir eliyle belimi kavrayarak beni kendine yaklaştırmış uyuyor olmasına rağmen.
Bu benim Mavi de en sevdiğim özelliklerden biri.Nerede olursak olalım bir şekilde beni yakınlarında tutmanın bir yolunu buluyor hep.
Bu düşünceler eşliğinde suyumu içmeyi bitirerek yeniden yatağa uzanıyorum.Sonra da
"Hadi benim güzeller güzeli prensesim,bu saatte yemek yemek çok sağlıklı değil.O nedenle yine uykuya dönelim lütfen olur mu annecim?"
diyerek minikle küçük bir sohbete başlıyorum.
10-15 dakika kadar alçak sesle bebişle sohbeti sürdürüp sonra da yeniden uykuya dalmayı deniyorum.Ama tüm çabalarım yatakta dönüp durmaktan başka bir işe yaramıyor
Ben de bunun üzerine yataktan kalkıp Nazlı'yı aramaya karar veriyorum.
"Neden Nazlı'yı arıyorsun Selin?Aliş ne güne duruyor?"
dediğinizi duyar gibiyim.Ama Mavi'nin yarın şirkette yoğun bir gün geçireceğini,bu nedenle de uykusuz kalmaması gerektiğini bildiğimden onu rahatsız etmek istemiyorum.
Odadaki tekli koltuğa geçip Nazlı'nın numarasını tuşluyorum hemen.
4-5 çalıştan sonra telefonun diğer ucunda Nazlı'nın
"Süslü bir şey mi oldu?İyi misiniz?"
diyen uykulu sesi duyuluyor.
"İyiyiz Arıza merak etme.Sadece gece gece karnımız acıktı da bebişle "
diyerek cevaplıyorum onu.
"Öyle miii?Bu kez canı ne istemiş "teyzesinin kuzusu "nun?"
diyor hemen gülümseyerek.
"Annemin yaptığı pazı sarmasından kaldı mı Arıza?Bizim canımız çok çekti de!" diyorum.
"Kaldı,kaldı sen merak etme Selin.Ben mi geleyim size,yoksa siz Ali'yle gelip burada mı yersiniz?"
diye cevaplıyor beni.
"Yaaa Nazlııı! Aslında biz gelirdik de,Aliş'in yarın önemli bir toplantısı var.Uykusunu alması önemli.Sen gelsen olmaz mı?
diyorum muzip bir ses tonuyla.
"Bak seeen! Biri kıyamazmış da biricik Mavi'sine.Ben de bu kız niye böyle kısık sesle konuşuyor diye düşünüyordum Selin"
diyor söylediklerim üzerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...