2.BÖLÜM

4.8K 341 737
                                    


Selin'den

Ali'yle bahçeye doğru ilerliyoruz.Gördüğüm manzarayla gözlerim mutlulukla parlıyor.

Yemyeşil çimlerin üstüne yüksek masalar yerleştirilmiş,masaların üstü beyaz tülle kaplanmış.

Her bir masanın üzerineyse geniş vazolar yerleştirilmiş.Vazoların içinde birer buket mavi gül ve gardenya çiçeği var.

Mavi gül Ali'yi,gardenyalarsa beni temsil ediyor.Ve ben bu düzenlemede Ali'nin parmağı olduğundan çok eminim.

Gardenyaları nasıl sevdiğimi ve ona en çok mavi gülü yakıştırdığımı iyi biliyor çünkü.

İlerledikçe gözlerimdeki parıltı kat kat artıyor.

Tüm sevdiklerim,masaların etrafında toplanmış bizi gülümseyerek karşılıyorlar.

Annem,Haluk Abi,Sevilay Hanım ve yeni eşi Levent Bey,Ahmet Amca,İnci Abla,Rana hala,Emre ,Savaş,Nazlı ve Tuğçe.

Hatta minik farem Peri ve babam bile gelmiş.Oysa bana sınavı olduğunu ve gelemeyeceğini söylemişti.Demek sürpriz yapmak istemiş.

Peri babamla birlikte Berlin'de yaşıyor.Üniversiteye gidiyor.Şu an 22 yaşında ve Turizm Otelcilik eğitimi alıyor.Babamla aramız hala çok iyi değil ama yine de burada olması çok çok güzel.

Bu manzarayla gözlerim dolu dolu Ali'ye dönüyorum.Ve bir kez daha hayatımda olduğu için Allah'a şükrediyorum.

Ali'den

Şu  an dünyada benden daha mutlu bir adam olduğunu hiç sanmıyorum.

Sevdiğim,aşık olduğum kadınla eleleyim.Tüm sevdiklerimiz yanımızda.Selin'in yüzündeki ifadeye bakılırsa herşey yolunda.Hava bile bize destek oluyor.Henüz Mayıs ayında olmamıza rağmen,güneş tepemizde pırıl pırıl parlayıp sıcaklığıyla bizi ısıtıyor.

Ve ben şu an karşımda gördüğüm manzara için Selin'e,aşktan kadınıma içimden milyonlarca kez teşekkür ediyorum.Güneş Abla'ya da tabi.

Güneş Abla babama aşkın ne olduğunu göstermese,hem ben Selin'le tanışamaz hem de içimdeki çocuğu kimbilir ne zaman ortaya çıkarabilirdim.Belki de hiçbir zaman şu an olduğum adam olamaz hep o hoyrat çocuk olarak kalırdım.

Sırf bu sebeplerden bile babamın bana yaşattıklarını affedebilirdim ve ettim de.Bu sayede şimdi yeni hayatıma huzurla adım atıyorum.

Annem de yeni eşi Levent Bey'le mutlu ...Çünkü seviyor ve seviliyor.Artık o hırçın kadın gerilerde kaldı.Babamla da çok daha güzel bir ilişkileri var artık.

Selin'den

Yeni hayatımın başlamasına çok az kaldı.

Nikah masasına doğru ilerliyoruz çünkü.Birazdan nikah memuru bize o çok bilindik soruyu soracak,ve bizler de "Evettt"diyerek yepyeni bir hayata adım atacağız okyanus gözlümle.

Ali'den

Nikah masasındayız artık.Nikah memurunun bilindik sorusunu duyuyorum önce.Ardından Selin'den neşeli bir 'Evettt"geliyor.

Sıra bende şimdi.Aynı bilindik soru bana da soruluyor.Ben de hemen kocaman bir "Evettt" diyorum tabi ki. Şahitlerimiz Nazlı ve Savaş'ın da "Evettt" demeleriyle sıra imzalara geliyor.Veee nihayet biz artık bir aile oluyoruz gamzeli güzelimle.

Selin'den

Nikahtan sonra Ali'yle kocaman sarılıyoruz önce.Ardından Ali'nin dudaklarını dudaklarımın üstünde hissediyorum.Bekletmeden karşılık veriyorum öpüşüne.Öyle yumuşak, tüy gibi bir öpücük bırakıyor ki üst dudağıma.Sanki incitmekten korkar gibi...Ben de onun alt dudağına minik bir öpücük bırakıyorum.

Göz kırpıyor bana.Bir yandan da " Devamı geceye "diyor sırıtarak."Terbiyesiz" diyorum."Terbiyesiz mi? Karım değil misin gamzeli güzel" diyor bu kez de.

Dayanamayıp gülüyorum haline.Haklı çünkü ...

Sıra tüm sevdiklerimizle kucaklaşmaya,onların iyi dileklerini almaya geliyor.

Ve Tarkan'dan " Beni Çok Sev" başlıyor. Ali hemen kollarını boynuma dolayıp, yüzünü boynuma gömüyor... Ben de aynı şekilde.Birbirimizin kokusunda kendimizi kaybederek dans ediyoruz.

Ali'den

Şu an kollarımda bir Peri kızı var.Ve onun o tarifsiz kokusuyla mest olarak dans ediyorum onunla.Hayal gibi...

Gözlerimi gözlerine çeviriyorum.O kapkara gözlerde bambaşka bir ışık var şimdi.Ve o ışık benim hayatımı aydınlatıyor.

Bir an önce şu kalabalıktan kurtulup,evimize gitmek için derin bir istek duyuyorum içimde.Ama Selin'i de ürkütmek istemiyorum.

Bir süre daha dansa devam ediyoruz...Ve ben dayanamıyorum artık. "Kaçalım mı?" diyorum. Sadece onun duyabileceği bir sesle. Hayretle " Nasıl olacak ki?" diyor. "Çok güzel olacak." diyorum. "Peki" diyor, yumuşacık, müzik gibi bir sesle.

Sonra da kimseye görünmeden, elele bahçeden uzaklaşarak arabamıza biniyoruz.

Ve yepyeni hayatımıza başlamak üzere yola koyuluyoruz ...

Selaaam arkadaşlar💕💕 Yeni bölümü sevmeniz ve keyifle okumanız en büyük dileğim. Tabi ki oy ve o güzel yorumlarınızı esirgemezseniz çok ama çok mutlu etmiş olursunuz beni...Seviliyorsunuz efenim♥️♥️

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin