Selin'denTuğçe'nin mutlu sesiyle verdiği haberden,Nazlı'nın o sevinçle onu da aradığını anlamakta hiç zorlanmıyorum.Ben bir şey diyemeden,
"Ayyyy,benim ki de soru yaaa!Tabi ki haberin vardır,Nazlı ikizini mi aramayı unutacak?"
diye devam ediyor konuşmasına kıkırdayarak.Neşeyle
"Evet canım,haberim var.Az önce aradı.Aliş de,ben de çok sevindik."
dediğimde,hemen yeni sorusu geliyor.
"Sesin kulağa çok keyifli geliyor canım,neredesiniz bakalım?"
"Dün Aliş bana sürpriz yaptı,Şile'ye kaçtık."
diyerek gülümsüyorum.Cevabı hiç gecikmiyor ama ses tonu biraz üzgün.
"Ay şimdi ne güzeldir oralarrrr?Keşke biz de gelseydik Emre'yle."
Duyduklarım mahçup olmama neden oluyor.Hemen
"Yaaa,kusura bakmayın lütfennnn!Çok ani oldu,kimseye haber vermedik Tuğçe."
diyorum ve ekliyorum.
"Ama bir ara birlikte de geliriz,neden olmasın?"
Ses tonumdan üzüntümü anlamış olmalı ki,
"Tamam canım,sen üzülme.Ben öylesine takılıyordum."
deyip muzipçe gülüyor.
"Tamam o zaman,rahatladım.Çok öpüyorum,Mavi'de selam söylüyor.Bir ara yine biz de toplanalım,olur mu tatlım?"
diye karşılık veriyorum neşeyle kıkırdayarak.
"Çok iyi olur Selin'cim.Hadi size iyi eğlenceler!"
diyor ve telefonu kapatıyor.
Hemen telefonumu çantama koyuyorum.Aynı anda Ali'nin sipariş ettiği ıhlamur çayım ve Türk kahvesi masada yerini alıyor.
Tuğçe'yle sohbete dalınca,ne ara sipariş verdi hiç fark etmedim doğrusu.
Ihlamurumdan bir yudum alarak,bakışlarımı Mavi'ye çeviriyorum.Kahvesini yudumlarken dalgın dalgın beni izlediğini görünce de dayanamayıp soruyorum.
"Çok dalgınsın aşkım,ne düşünüyorsun öyle?"
Ali'den
Neşeyle ıhlamur çayını yudumlayan Gamzeli Güzel'im öyle tatlı görünüyor ki,sessizce onu izlemekten alamıyorum kendimi.Ancak
"Çok dalgınsın aşkım,ne düşünüyorsun öyle?"
diyen güzel sesini duyduğumda ana dönmem mümkün oluyor.
"Hiç güzelim,sadece senin güzelliğine daldım öyle."
diyerek gülümsüyorum.
"Gerçekten mi?Yıllar içinde hiç değişmedim mi yani?"
diye şaşkın şaşkın anında sorularını sıralamaya başlıyor.
"Tabi ki gerçekten bebeğim,isterse aradan 100 yıl geçsin,sen benim gözümde hâlâ aynısın."
diye cevaplıyorum sorularını.
Ihlamur bardağını masaya bırakarak ellerimi avuçlarının arasına alıyor ve parmaklarıma tek tek öpücükler bırakıyor söylediklerimi duyunca.Beni ne hale getirdiğinin farkında değil.Ancak bir süre sonra bakışları gözlerime değdiğinde,oradaki tutkuyu görüyor tabi ve kıkırdayarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...