26.BÖLÜM

1.5K 169 319
                                    






Selin'den


Taksiyle yarım saat süren bir yolculuk sonrası geldiğimiz El Retiro Parkı,Madrid'in en sevilen parklarından biri ve IV.Felipe'nin sarayının bahçesinde yer alıyor.17.yy'a dayanan eski bir geçmişi var.

Aliş parkın ortasında uzanan gölü görünce,"Aşkım,tekne gezintisi yapmak ister misin?"diye soruyor hemen.Sanırım o Ağva'da yaptığımız ilk ve epey olaylı tekne gezintimizi hatırlamış olmalı.

Ne geziydi ama.Birbirimizle az didişmemiştik .Beni ilk öptüğü günden sonraydı ve bana az çektirmemişti gezi süresince.Aslına bakarsanız,hoşuma da gitmişti onunla aynı teknede olmak .Ama bir türlü kabul etmek istememiştim o dönem bunu.Çünkü tam da o zamanlar ağır ağır da olsa Ali'ye kapılıyordum sanırım ve daha önce yaşadıklarımız düşünülünce bu duygu değişimini kabul etmek öyle kolay değildi.Çocukluk işte!

Bir yandan bu anılar aklıma geliyor yeniden bir yandan da gülümseyerek,"Olur aşkım,hem de çok güzel olur"diyorum.

Mavi cevabımı duyar duymaz hemen bir tekne kiralıyor.Böylece yarım saat kadar süren,güzel bir tekne turuna çıkıyoruz.

Teknedeyken Aliş gülerek,"İlk tekne turumuzu hatırlıyor musun güzelim?"diye sorunca düşüncemde yanılmadığımı anlıyor ve"Nasıl unutabilirim ki Mavi?"diyerek ona bir öpücük gönderiyorum.

Sonrada "Beni ilk öptüğün günden hemen sonraydı.Sen de bana çok zor zamanlar yaşattın o teknede.Ben o öpücüğü unutmak istedikçe,sen sürekli imalarda bulunup o anı hatırlatarak beni fena halde kızdırıyordun çünkü Aşkım"diye devam ediyorum sözlerime.

"Naapim hayatım! Kızınca öyle güzel oluyordun ki elimde değildi"diyor yüzünde muzip bir ifadeyle.Ardından,"Hem ister kabul et ister etme sen de o ilk öpücükten "Unutmak istiyorum "desen bile çok etkilenmiştin bence"diye de devam ediyor sözlerine.

"Ama şu an geldiğimiz nokta o günden ne kadar da farklı değil mi Aliş? Evliyiz,ailemiz bizi kabul etti ve şimdi de bir bebeğimiz olacak"diyorum.

"Haklısın Selin'cim.Tıpkı bir mucize gibi.Ve bu mucizeyi gerçekleştiren de birbirimize karşı duyduğumuz o çok güçlü aşk kesinlikle "diyor.

"Bir de tabi,senin benim içimdeki o kalbi kırık küçük çocuğa olan inancını asla unutmamamız gerek.Eğer sen bana bu kadar güvenip inanmasaydın,biz şu an olduğumuz noktada olamazdık Gamzeli Güzel "diye devam ediyor sözlerine.

"Yani,sen de yuvayı aslında dişi kuşun yaptığına inananlardansın öyle mi Aşkım?"diye soruyorum.

"Kesinlikle öyle güzelim.Sizin o anaç ve sevgi dolu yapınız,bizim gibi sert ve zor adamları sevilebilir hale getiriyor.Eğer sizler bizim yanımızda olmasanız,biz erkekler yönümüzü kaybeder bir daha da bulamayız.Yok oluruz"diyor soruma cevap olarak.

"Ayrıca,çocuk yapma konusunda bize bir parça ihtiyaç duysanız bile o canlıyı içinizde büyütüp,dünyaya getiren ve yetiştirip dünyadaki zorluklarla başetmesini sağlayan da anneler yani siz kadınlarsınız.Dolayısıyla biz erkekler sizden çok daha güçlüymüşüz izlenimi versek de asıl güçlü olan sizlersiniz Bitanem "diye devam ediyor.

"Alişşşş! Sen ne muhteşem bir adamsın böyle aşkım "deyip hemen yanağına bir öpücük konduruyorum.

"Bak bu öpücük bana çok büyük bir güç verdi canım.Şimdi ne yapmak istersin?"diye soruyor.

"Bilmem.Şu tekneden bir çıkalım da tur rehberine bakar,bir karar veririz Mavi.Benim biraz midem bulandı "diyorum.

"Öyleyse hemen çıkalım güzelim.Belki yediklerin dokunmuş olabilir "deyince,"Sanmıyorum Aliş,hamilelikte ilk aylarda böyle bulantılar normalmiş diye okuduğumu hatırlıyorum.Sen rahat ol lütfen Mavi"diyorum hemen hafif bir tebessümle.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin