Selin'denEve gelir gelmez ilk işim,Ayşe hanıma bize hafif bir yemek hazırlamasını sonra da evden ayrılabileceğini söylemek oluyor.
Aliş,son sözlerimi duyunca biraz şaşırıyor.Ama aynı zamanda büyük bir heyecan da görüyorum o mavi okyanuslarda.Ve bu heyecanı görmek,beni tahmin edemeyeceğiniz kadar mutlu ediyor inanın.
Sonra ikimizde rutin işlerimizi halledip,üzerimize rahat bir şeyler giymek üzere odamıza çıkıyoruz.
15-20 dakikanın ardından,tüm işlerimizi halletmiş olarak mutfağa geri döndüğümüzde Ayşe hanımın hazırladığı harika masa ikimizin yüzünde de bir tebessüm oluşmasına neden oluyor.
Neden derseniz,yemekler zeytinyağlı taze fasülye,arpa şehriyeli pirinç pilavı ve 2 kase yoğurt gibi oldukça sıradan şeyler olsa da,Ayşe hanım öyle bir sunum yapmış ki insanın iştahı açılıyor kesinlikle.
Böylece bir kez daha anlıyorum ki sözkonusu olan yemekse, sadece mideye değil göze de hitap etmeniz gerek.Ve biz bu konuda çok ama çok şanslıyız.Çünkü Ayşe hanım hem yemek hem de sunum konusunda fazlasıyla yetenekli biri.
Hemen masaya geçerek bu hem lezzetli hem de sağlıklı yemeklerin tadını çıkarmaya başlıyoruz.Çünkü ikimizde fazlasıyla açız.
Yemek yerken arada sırada gözüm dağınık saçları ve gri şortuyla karşımda oturan Aliş'e kayıyor.
Kaymaması mümkün mü zaten? Yemeğe odaklanmış açık mavi okyanusları ve mükemmel gözüken kaslarıyla öyle baştan çıkarıcı gözüküyor ki!
Bir yandan büyük bir keyifle yemeğimi yiyor,bir yandan da karşımdaki harika manzaranın tadını doyasıya çıkarıyorum..
Tam yine yemeğimden başımı kaldırıp,Mavi'ye odaklandığım bir anda gözlerimiz kesişiyor Aliş'le.
Gözlerinde muzip bir ifade var.Aynı zamanda da o muhteşem okyanuslar mutlulukla ışıl ışıl parlıyor.
Aklımdan bu düşünceler geçerken Mavi'nin,"Güzel karım yine beni mi inceliyor acaba?"diyen o güzel sesi beni gerçek dünyaya döndürüyor.
"Evettt!Aynen öyle Aşkım.Bu güzel manzaranın tadını sonuna kadar çıkarmaya çalışıyorum"diyerek cevaplıyorum onu.
"Hımmm,yani benim Gamzeli Güzelimin,şu muhteşem kaslı vücudumdan çok etkilendiği anlamını mı çıkarmalıyım bu sözlerden?"diye soruyor.
"Etkilenmemem mümkün mü Mavi ?"dediğimde,hayretle kocaman açıyor o mavilerini.
"Nasıl yani? Sen şimdi bana böyle cümleler kurduğum için kızmayacak mısın güzelim?Eskiden olsa,"Sen çok terbiyesiz oldun Aliş! Biliyorsun değil mi?"derdin yanılıyor muyum? "diye de devam ediyor.
"Evettt,eskiden olsa öyle derdim Mavi.Ve sen de bana"Ama bu tip konularıda birbirimizle rahatça konuşabilmeliyiz güzelim"diye yanıt verirdin".İşte ben de senin dediğini yapmaya çalışıyorum şimdi"diyerek cevaplıyorum onu.Ardından,"Şu ana dönersek aklımdan çok başka şeyler geçiyor inan aşkım "diye de sürdürüyorum sözlerimi.
"Yaaa!Öyle mi? Neler geçiyormuş aklından benim aşktan kadınım,öğrenebilir miyim?"diyor hemen.Sonra da "Yemeğimiz bittiğine göre bu konuyu tatlı eşliğinde konuşabiliriz mesela "diye devam ediyor.
"Aslında olabilir tabi de,benim aklımda tatlıdan daha güzel bir fikir var Okyanus Gözlüm.Onu uygulamaya ne dersin?"diye soruyorum.Bir yandan masadan kalkıp Aliş'e doğru ilerlerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...