Ali'denBabam ve Savaş'la içtiğimiz sabah kahvesinin ardından,Sami Bey'le yapacağım görüşmeye katılmak için şirkete doğru yola koyuluyorum.
Sabah trafiğinin yoğun olmaması sayesinde görüşmeye 10-15 dakika kala şirkete geldiğimi görmek beni rahatlatıyor.Hemen odama gelip,masama geçiyorum.Kısa bir süre sonra da oda kapım Dilek hanım tarafından tıklatılıyor her zaman olduğu gibi.
"Buyurun "
dediğimde Dilek hanım,elinde Madrid'deki yeni otelin inşaatıyla ilgili dosyalarla odamdan içeri giriyor.Bir yandan da,
"Günaydın Ali Bey,Sami Bey görüşmeye gelmeden önce dosyaları şöyle bir gözden geçirmek istersiniz diye düşündüm."
diyor gülümseyerek.
"Yine mükemmelsiniz Dilek hanım,çok teşekkür ederim."
diyerek dosyaları elinden alıp incelemeye başladığımda
"Rica ederim Ali Bey,sizinle çalışmak benim için zevk."
deyip odadan çıkarak beni yalnız bırakıyor.
Bana uzattığı ilk dosya otelin planlarından oluşuyor.Bu planlar daha önce defalarca gözden geçirildiği için o dosyayla fazla zaman kaybetmiyorum.
İkinci dosyadaysa,şimdiye kadar inşaatın gidişatı ve şu an bulunduğumuz nokta ayrıntılarıyla anlatılıyor.Dosyayı dikkatlice incelediğimde,inşaatın planlanan sürede bitebilmesi için şu an olmamız gereken noktadan biraz geride olduğumuzu fark ediyorum.Bu çok önemli bir gecikme sayılmaz.Ama yine de konuşmak üzere not alıyorum.
Not alma işlemini bitirdiğim sırada odamın kapısı tıklatılıyor yine ve içeri mimar Sami Bey giriyor.
"Hoşgeldiniz Sami Bey,buyurun lütfen."
diyerek oturması için karşımdaki koltuğu gösteriyorum.
"Hoşbuldum Ali Bey.Nasılsınız?"
deyip elimi sıkıyor ve gösterdiğim koltuğa oturuyor yavaşça.Ardından,
"Sanırım Dilek hanıma ilettiğim dosyaları inceliyorsunuz.İnşaatın yapımı konusunda planladığımızdan bir parça geride olduğumuzu fark etmiş olmalısınız."
diyerek konuşmasına kaldığı yerden devam ediyor.
"İyiyim Sami Bey,çok teşekkür ederim.Evet gecikmeyi fark ettim tabi.Çok önemli bir gecikme olmasa da,sebebini öğrenebilir miyim?"
diyorum sözlerine karşılık olarak.
"Hafriyat işlemi yapıldıktan sonra çıkan moloz ve kayaların nakliyesinde belediyeyle bir sorun yaşadık.Ama neyse ki çözümlendi."
diyerek cevaplıyor beni.
"Bu güzel haber işte!"
diyorum gülümseyerek.Sonra da
"Peki şimdi sırada hangi aşama var?"
diye soruyorum.
"Sırada temel altına döşenecek mıcır ve drenaj işleri var.Ardından mıcır tesviyesi ve temel altı grobeton dökümü yapılacak her zaman olduğu gibi."
diyerek yanıtlıyor sorumu.
"Anlıyorum Sami Bey.Siz yine önemli bir şey olursa beni haberdar edersiniz.Şimdi çıkmam gerek.Yarım saat kadar sonra babamla buluşacağım da!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
FanfictionSelin ve Ali evleniyor...Kısa bir süre sonra da bebek haberi alıyor çiftimiz...Çiftimizin bebeklerini kucaklarına alacakları güne kadar yaşayacakları maceraları bebeklerinin dilinden okumaya hazır mısınız? Kapak tasarımı için @mavininalseli arkadaşı...