47.BÖLÜM

832 107 138
                                    






Ali'den


Biz doktorun odadan çıkıp bizi bilgilendirmesini beklerken,kısa bir süre için Selin'e kayıyor gözüm.

Gözlerini şaşkınlıkla kocaman açtığını fark edince de sakin halim yerini paniğe bırakıyor bir anda yeniden.O an ilk aklıma gelen şey bize doğru gelen doktoru görmüş olabileceği çünkü.

Ama gözlerimi Selin'in baktığı yöne çevirdiğimde gelenin doktor olmadığını anlıyorum.Bu beni ilk anda biraz rahatlatsa da,bize doğru yaklaşan kişi net bir şekilde görüş alanıma girdiğinde benim de şaşkınlıkta ondan eksik bir yanım kalmıyor doğrusunu isterseniz.

"Neden bu kadar şaşkınsın Ali?"

derseniz,gelen kişi ünlü avukat Besim Korcan ve onun burada ne işi olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok.

Çok geçmeden babam da Besim Bey'i fark ediyor ve gülümseyerek elini uzatıyor ona.Bir yandan da,

"Hoşgeldin Besim.Nasılsın?"

diyerek.Besim Bey,babamın kendisine uzattığı eli sıktıktan sonra,

"İyiyim Haluk.Ama verdiğin haber karşısında biraz da endişeliyim açıkçası.Ne olmuş olabilir Rana'ya? Bir haber alabildiniz mi?

diye ardı ardına sorular sorarak cevaplıyor babamı.

Aralarında geçen konuşmadaki samimiyetten önceden tanıştıklarını,üstelik de babamın onu halam hakkında bilgilendirdiğini anladığımda şaşkınlığım daha da artıyor.Çünkü daha önce babam ve Besim Bey'in tanıştıklarına dair bir şey hatırlamıyorum hiç.

"Neyse Ali,demek bir aile sırrıyla daha karşı karşıyayız."

diye geçiriyorum içimden.

Aklımdan bu düşünceler geçerken bu kez Savaş'a takılıyor gözüm.Besim Bey'i tanıdığı ama burada olmasından pek de memnun olmadığı belli bakışlarından.

Halam Savaş için çok değerli hepinizin bildiği gibi.Anne ve babasını henüz 6 yaşındayken geçirdikleri o trafik kazasında kaybettikten sonra ona sahip çıkan,anne şefkatiyle onu sarıp sarmalayan tek kişi halam olunca bu çok doğal tabi.Anlaşılan Besim Bey'in varlığı onu rahatsız ediyor.

Gözleri sanki,

"Bu adamın burada ne işi var?Ne gerek var şimdi yeni birine?Biz böyle gayet mutluyduk.Sırası mı şimdi yeni birinin ailede?

der gibi bakıyor.Babamın,

"Besim,bak bu oğlum Ali,bu da gelinim hatta kızım Selin."

diyen sesiyle düşüncelerimden ayrılarak ana dönüyorum.

Babamın sözleri sonrasında Besim Bey ikimize çeviriyor bakışlarını

"Tanıştığımıza çok memnun oldum çocuklar."

diyerek.Bize uzattığı eli sıktıktan sonra

"Biz de öyle Besim Bey."

diyoruz bir ağızdan.

Bu sırada Savaş'ın bizi izlediğini fark ediyorum.Besim Bey'e gösterdiğimiz ilgi için ikimizi de suçlar gibi bakıyor bize.Aklımdan,

"Biz nasılsa Savaş'ın gönlünü almanın bir yolunu buluruz.Ben bulamazsam Koca Göz mutlaka bulur."

diye geçirdiğim için bu bakışları çok da önemsediğim söylenemez.

Aynı anda halamın oda kapısı aralanıp doktoru Faruk Bey göründüğünde,hepimizin bakışları büyük bir dikkatle ona dönüyor doğal olarak.Sonra da babam hepimizin bakışlarındaki merakı söze dökerek,

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin