33.BÖLÜM

1.3K 153 438
                                    






Selin'den


Ali'nin ağzından dökülen sözlerin ardından salona derin bir sessizlik hakim oluyor önce.

Sanırım herkes o heyecanla bu sözlerin gerçek anlamını fark edemediğinden kaynaklanıyor bu sessizlik.

Aradan 1-2 saniye gibi çok kısa bir süre geçince Sevilay anne toparlanarak "Mavi,sen düşündüğüm şeyi mi söylemeye çalışıyorsun oğlum?"diyor yüzünde beliren kocaman gülümseme eşliğinde.

Aliş'in cevabı "Sanırım herkes henüz yaşadığı şoku atlatamadı.Ama daha açık konuşmak gerekirse,çok yakında ailemize bir minik prens ya da prenses katılacağını söylemeye çalışıyorum annecim"oluyor bu soruya.Ardından da "Tabi yaşadığım heyecan yüzünden çok başarılı olamamış olabilirim "diyerek devam ediyor sözlerine.O mavi okyanuslar mutlulukla parlıyor bu sırada.Ve ben bir kez daha aşık oluyorum bu mükemmel adama.

Mavi'nin sözlerine Sevilay annenin ilk tepkisi ikimizi de kocaman kucaklamak oluyor."Çok,çok teşekkür ederim çocuklar!"diyor bir yandan da.Yüzündeki mutlu ifadeyi tanımlamaya tüm sözlerim yetersiz kalır inanın.Sadece şimdiye kadar yüzünde daha önce hiç böyle bir ifade görmediğimi söylesem beni anlarsınız diye düşünüyorum.

Sevilay annenin ardından Haluk abi yerinden kalkarak yavaşça bize doğru ilerliyor.Gözlerinde yaşların parladığını görebiliyorum.

Önce beni kucaklıyor sıkıca.Bir yandan da "Çok teşekkür ederim Selin'cim,şu an hissettiklerimi size nasıl atlatsam?Bilemiyorum"diyerek.Ben de tıpkı onun gibi sıkıca kucaklayarak karşılık veriyorum ona.Bu davranışımın çok hoşuna gittiği her halinden belli oluyor.Ardından beni bırakıp,Mavi'ye ilerliyor.Ali ilk başta babasının gözlerinde parıldayan gözyaşlarından olsa gerek çok kısa bir tutukluk yaşasa da hemen kendini toparlayarak sıkıca kucaklıyor babasını.Görseniz öyle güzel bir görüntü ki bu.

Bu sırada Haluk Abi'nin ağzından "Beni kırmadığınız için çok teşekkür ederim oğlum,bu çok özel armağan için ne desem,size nasıl teşekkür etsem az kalır inanın "sözleri dökülüyor.

Şimdi sırada annem var.O da gülümseyip,"Yani şimdi ben anneanne mi oluyorum çocuklar?"diyerek sohbete dahil oluyor sonunda.

"Evet annecim.Çok genç ve güzel bir anneanne olacaksın,bebeğimiz bu konuda çok şanslı kesinlikle "diye cevaplıyorum onu.

"Ayyy! Selin'cim,sen ne ara büyüdün de anne oluyorsun kızım?İnanmak o kadar zor ki!Ama aynı zamanda bu şimdiye kadar aldığım en güzel haber olabilir.Sizin adınıza çok mutlu oldum çocuklar"diyor.Sonra da ikimizi de kocaman kucaklıyor keyifle.

"Biz de inanmakta zorlanıyoruz annecim.Ama sizin de yardımınızla başa çıkarız sanırım.Değil mi?"diyorum bir yandan anneme sarılırken.

"Tabi ki kızım,hiç şüpheniz olmasın "diyor.

Annemle sarılmamızın ardından yanımıza Rana hala yaklaşıyor.Bir yandan da "Sayenizde henüz çok genç bir yaşta büyük hala olmanın keyfini yaşayacağım için ikinize de çok teşekkür ederim canlarım "diyerek.Sonra da ikimizi de yanaklarımızdan öpüyor.Ali ve ben de iki yanına ilerleyip yanaklarından öperek karşılık veriyoruz Rana halaya.

Şimdi ben böyle anlatınca Rana halanın hem sözleri hem de tepkileri size kesinlikle çok ilginç geliyor biliyorum.Ama şu son birkaç yılda o da ailedeki herkes gibi çok değişti.Hayatın tadını çıkarmaya karar vererek daha neşeli,güler yüzlü bir kadına dönüştü.Ve bu değişim kesinlikle başta kendisi olmak üzere herkes için çok da güzel oldu.Bizim ufaklığın bu değişimi daha da ileri bir boyuta taşıyacağındansa hiç şüphem yok.

ARYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin