Tip 19/20/21

1 1 0
                                    

# 19 - Skipping rope

Jumping rope is one of the most effective workouts and can do a great job of helping you lose weight quickly. Various studies on the subject of "jumping rope" have shown that rope training is far more effective than jogging. This is largely due to the significantly higher muscle tone in the motion sequences. When jumping, the whole body has to work. The nice thing about it is: by concentrating on coordination, you notice the effort much less.

# 20 - Don't shop hungry

Hunger makes the shopping trolley full and then a few unhealthy things quickly end up in the trolley. By the way, researchers have also found that hunger when shopping does not only affect the consumption of food. The likelihood of buying other things, such as shoes, clothing or electrical appliances, increases when you go shopping.

# 21 - Drink coffee black

Those who like to drink coffee and want to lose weight quickly should only drink their coffee black. Coffee with milk, cappuccino or latte macchiato are quite a sugar traps, even without added sugar.

# 19 - Скакалка

Прыжки со скакалкой - одна из самых эффективных тренировок, которая поможет вам быстро похудеть. Различные исследования по теме «прыжки со скакалкой» показали, что тренировка со скакалкой намного эффективнее бега трусцой. Во многом это происходит из-за значительно более высокого мышечного тонуса в последовательности движений. При прыжках все тело должно работать. В этом есть приятная вещь: концентрируясь на координации, вы гораздо меньше замечаете усилий.

# 20 - Не делайте покупки голодными

Голод наполняет тележку для покупок, а затем несколько нездоровых вещей быстро попадают в тележку. Кстати, исследователи также обнаружили, что чувство голода при покупках влияет не только на потребление пищи. Вероятность покупки других вещей, таких как обувь, одежда или электрические приборы, увеличивается, когда вы ходите по магазинам.

# 21 - Пейте черный кофе

Тем, кто любит пить кофе и хочет быстро похудеть, следует пить только черный кофе. Кофе с молоком, капучино или латте макиато - это ловушки для сахара, даже без добавления сахара.

 Combining Cultures into Dietary Recipes      Объединение культур в диетические Where stories live. Discover now