Other things contained in the American Diet

5 1 0
                                    

American cuisine is influenced by potato and fruit salads, dairy products and eggs. Green salad is very popular, served coarsely in its natural form and flavoured with a variety of spices. Breakfast contains cornflakes containing milk, rice or oatmeal. Breakfast is a common choice for scrambled eggs or scrambled eggs with bacon, ham, sausage and fried potatoes. A vegetable salad is included in the price of the main course in many restaurants and cafes.

Americans prefer broths, purée and fruit soups as their first courses. Borscht, pickle, salsa, cabbage soup, okroshka are not successful. Favourite national recipes include roast beef with blood and steak, beef and steak.

After dessert, Americans tend to have a cup of coffee, less of a cup of tea. In the foreground are legendary colas, as well as chocolate, iced tea and beer. A number of juices share a significant role in the diet of Americans. Meat has been a symbol of unhealthful eating for many, while beef and pork critics sometimes refuse themselves a hamburger.

Typical of the southern states are deep-fried chicken, beef snacks, smoked pork, cornmeal bread, crabs, and soups. Corn beef, fried with vegetables, fish dishes, lobster and clam chowder are common in New England.

Другие продукты, содержащиеся в американской диете

На американскую кухню влияют картофельные и фруктовые салаты, молочные продукты и яйца. Зеленый салат очень популярен, он подается в крупном виде в натуральном виде и приправлен различными специями. Завтрак содержит кукурузные хлопья, содержащие молоко, рис или овсянку. На завтрак часто подают яичницу или омлет с беконом, ветчиной, колбасой и жареным картофелем. Овощной салат включен в стоимость основного блюда во многих ресторанах и кафе.

Американцы предпочитают в качестве первых блюд бульоны, пюре и фруктовые супы. Борщ, рассол, сальса, щи, окрошка не удаются. Любимые национальные рецепты включают ростбиф с кровью и стейком, говядину и стейк.

После десерта американцы, как правило, выпивают чашку кофе, а не чая. На переднем плане - легендарная кола, а также шоколад, холодный чай и пиво. Ряд соков играет важную роль в рационе американцев. Мясо для многих является символом нездоровой пищи, а критики говядины и свинины иногда отказываются от гамбургеров.

Типичными для южных штатов являются жареный цыпленок, закуски из говядины, копченая свинина, кукурузный хлеб, крабы и супы. Кукурузная говядина, жаренная с овощами, рыбные блюда, похлебка из омаров и моллюсков - обычное дело в Новой Англии.

 Combining Cultures into Dietary Recipes      Объединение культур в диетические Where stories live. Discover now