Vegetable and rice pan with chicken

5 4 0
                                    

Ingredients (for 2 people):

125 g wild rice

1 bell pepper

1 (approx. 250 g) zucchino

for frying: 1 tbsp coconut fat

250 g chicken breast fillet

1-2 tsp turmeric

salt

from the mill: pepper

Cook wild rice in a little water according to the instructions on the packet.

In the meantime, wash and core the peppers and cut into strips. Wash the zucchino, cut in half lengthways and cut into letters.

Heat coconut oil in a pan. Rinse the chicken breast fillet under running water and pat dry. Cut into bite-sized pieces and fry, stirring occasionally, until lightly brown. Remove from pan and set aside. Put the vegetables in the pan and cook for 4 minutes.

Put the cooked rice and the chicken pieces with the vegetables in the pan, season with turmeric and season with salt and pepper.

Овощно-рисовая сковорода с курицей

Ингредиенты (на 2 человека):

125 г дикого риса

1 болгарский перец

1 (примерно 250 г) цуккино

для жарки: 1 ст.ложка кокосового жира

250 г филе куриной грудки

1-2 ч.л. куркумы

поваренная соль

с мельницы: перец

Дикий рис сварить в небольшом количестве воды в соответствии с инструкциями на упаковке.

Тем временем вымойте перец и нарежьте его соломкой. Вымойте цукино, разрежьте пополам вдоль и нарежьте буквами.

Нагрейте кокосовое масло на сковороде. Филе куриной грудки промыть под проточной водой и обсушить. Нарезать небольшими кусочками и обжаривать, периодически помешивая, до светло-коричневого цвета. Снимите со сковороды и отложите в сторону. Выложите овощи в сковороду и варите 4 минуты.

Выложите приготовленный рис и кусочки курицы с овощами в сковороду, приправьте куркумой, посолите и поперчите.

 Combining Cultures into Dietary Recipes      Объединение культур в диетические Where stories live. Discover now