General Information

2 2 1
                                    

# 01 - The Diet:

If you want to lose weight quickly, you have to supply your body with less energy than it needs. Macronutrients are carbohydrates, proteins and fats. They are the basic building blocks of our diet because they provide us with energy. Monotonous diets are exhausting for the body and psyche after a short time. Find the low-calorie foods that you will eat during the diet beforehand.

# 02 - The Mental Attitude:

With the right mindset, you will stay motivated and take a lot of pressure off yourself. One should be aware that weight loss is always proportional to mass. Fatter people can lose more weight than thinner ones. This is mainly due to higher energy consumption. Those who do the lightning diet for themselves and see losing weight as an appreciation for their own body are more likely to celebrate success.

# 03 - The sport:

Losing weight quickly works primarily through diet. Sport can support this, but not compensate for it. 3 to 4 short but intense workouts a week are a good program for losing weight quickly. The WHO recommends that adults between the ages of 18 and 64 do about 75 minutes of intense exercise a week. It is best to have a trainer at your gym to create your training plan for you. The training doesn't have to be a competitive sport, but it must be challenging.

# 01 - Диета:

Если вы хотите быстро похудеть, вы должны снабжать свое тело меньшим количеством энергии, чем ему нужно. Макроэлементы - это углеводы, белки и жиры. Они являются основными строительными блоками нашей диеты, потому что обеспечивают нас энергией. Монотонные диеты уже через короткое время утомляют организм и психику. Заранее найдите низкокалорийные продукты, которые вы будете есть во время диеты.

# 02 - Ментальный настрой:

При правильном мышлении вы сохраните мотивацию и снимете с себя большую нагрузку. Следует знать, что потеря веса всегда пропорциональна массе. Более толстые люди могут похудеть больше, чем худые. В основном это связано с более высоким потреблением энергии. Те, кто придерживается молниеносной диеты для себя и рассматривает похудание как признание собственного тела, с большей вероятностью отпразднует успех.

# 03 - Спорт:

Быстрая потеря веса происходит в первую очередь за счет диеты. Спорт может поддержать это, но не компенсировать. 3-4 коротких, но интенсивных тренировки в неделю - хорошая программа для быстрого похудения. ВОЗ рекомендует взрослым в возрасте от 18 до 64 лет выполнять около 75 минут интенсивных упражнений в неделю. Лучше всего иметь в спортзале тренера, который составит для вас план тренировок. Тренировки не должны быть соревновательными видами спорта, но должны быть сложными.

 Combining Cultures into Dietary Recipes      Объединение культур в диетические Where stories live. Discover now