Chapter 6

1K 109 54
                                    

„Harry?" opýta sa ma neveriacky moja kamarátka, ktorá mi stále poskytuje svoje ubytovanie. Nebývam tu samozrejme zadarmo. Chodievam nakupovať, navarím a niekedy jej tu aj poupratujem. Prispievam na domácnosť vďaka novej práci, ktorá mi celkom dobre platí a len čo budem mať dosť peňazí, prenajmem si nejaký byt v meste. Je to už dlho, čo som naposledy bývala sama. Predošlé roky som večne niekoho obťažovala svojou prítomnosťou, hoci sa môj brat, Charlie ani Millie nikdy nesťažovali. Je však čas to ukončiť a postaviť sa na vlastné nohy. Momentálne s Millie sedíme za ostrovčekovým stolom a snažíme sa raňajkovať. Síce tá včerajšia párty nedopadla práve podľa mojich predstáv ale nejaké pozitívum mala. Konečne som našla po dlhom čase hľadania toho chlapa, ktorý mi tak dlho unikal pomedzi prsty. Stále nie je nič potvrdené ale chcem veriť tomu, že on je ten, koho som hľadala. Prídem tomu na kĺb.

Mám pred sebou svoj notebook, ktorý je otvorený. Ráno som nečakala ani minútu a hneď ako som vstala a uvedomila som si, čo sa vlastne včera dialo, som musela ísť zisťovať, kto vlastne Harry Styles je.

„Áno, Millie. Harry Styles tvoj šéf, je ten chlap, ktorého vydávam neustále vo svojich snoch a ten, čo ma zachránil pri tej nehode," potvrdím jej, že ma dobre počula.

„Preboha, dúfam, že si mu to nepovedala," naľaká sa a chytí ma rukami za moje zápästie.

„Samozrejme, že áno. Bolo to prvé, čo som mu povedala. Čo si čakala? Musela som ho s tým konfrontovať," poviem pyšne a pousmejem sa. Millie si povzdychne a vloží si ruky do dlaní. Ostane ticho a následne sa napije čistej vody. Naše dnešné raňajky sú hrianky s maslom po tej včerajšej noci. Ja sa zahľadím späť do obrazovky notebooku.

„Dlhuješ mi ospravedlnenie. Znamená to, že som ho skutočne videla v televízore. Keďže je šéf, tak určite chodí na všelijaké tlačovky alebo konferencie," pripomeniem jej a podopriem si hlavu. Vyjdem z wikipédie, ktorú som si už prečítala a začnem hľadať nejaké články o ňom.

„Xenia, čo ti na to vlastne Harry povedal, keď si ho s tým teda konfrontovala?" opýta sa ma Millie po dlhšom tichu. Povzdychnem si, pretože sa mi priveľmi nechce jej to hovoriť. Nebolo to nič pekné a som si istá, že keď jej to poviem, pridá sa na jeho stranu.

„No...že nikoho nezachránil a taktiež, že je mu ľúto, že som sa do hlavy udrela tak silno až z toho hovorím nezmysly," zopakujem jej, čo povedal a pretočím očami.

„Vidíš? Ak tvrdí, že to nebol, tak to on nebol, navyše Harry vtedy nebol ani v Amerike," oznámi mi nahnevane. Okamžite jej venujem pohľad.

„Čože? Nebol? A Kde bol?" pýtam sa okamžite.

„Nie je to jedno?" opýta sa ma a krúti nado mnou hlavou.

„Ani nie. A odkiaľ ty vôbec vieš, kde bol?"

„Stylesovci mali nejaké problémy, pokiaľ viem. Firmu si vzal na starosť jeho otec na štyri mesiace a vysvetlil to tak, že je Harry momentálne indisponovaný a je mimo Ameriky. Zamestnancom nevešajú na nos ich osobné problémy," vysvetlí mi Millie a zahryzne si do hrianky, no nevyzerá, že má chuť do jedla. Prežúva iba tak ledabolo a ťažko prehltne. Nedivím sa, keď bola včera opitá z nás asi najviac. Bola hlavnou hviezdou včerajšieho večera.

„Zaujímalo by ma, čo sa stalo," poviem zvedavo a znovu sa začnem dívať do notebooku.

„Hlavne do toho nezačni strkať nos. Bože na nebi, ty si zvedavejšia ako nejaká babka z dediny," vytkne mi Millie. Pretočím nad ňou očami, pretože to veľmi preháňa.

„To nie je žiaden dôkaz, že bol skutočne mimo Ameriky. Zdá sa, že nebol, keď ma prišiel zachrániť," trvám na svojom Nevzdám sa svojho tvrdenia ani keby ma mučili.

GolemWhere stories live. Discover now