Pán Styles nás privítal vo veľkej hale s mramorovou podlahou. Uprostred tejto miestnosti sú schody, ktoré vedú na druhé poschodie. Z haly prejdeme do veľkej priestrannej obývačky s bielymi stenami. V strede miestnosti je obrovský čierny kožený gauč v tvare písmena U s hranatými stranami. Oproti gauču je konferenčný stolík. Pri stene oproti gauču je obývacia stena šedej farby a veľká televízia umiestnená na stene. Na strope visí päťramenný krištáľový luster. Pri francúzskom okne leží biely kožušinový koberec. Podlaha je z tmavého dreva. Obývačka je prepojená z jedálňou, ktorá je takisto rovnako priestranná. Oproti veľkému stolu je krb, v ktorom horí oheň.
„Ahojte," ozve sa Harry a postaví sa z gauča, na ktorom sedí spoločne so Zaynom a jeho bratom Wesleym. Usmejem sa na neho a pozorujem ako k nám Brit prichádza. Celého si ho premeriam a zhodnotím, že vyzerá skutočne dobre. Harry vlastne vyzerá zakaždým veľmi dobre a upravene. Je oblečený v úzkych čiernych nohaviciach a čiernej košeli, ktorú nemá ani zapnutú až ku krku. Ruky na nej má vyhrnuté tesne pod lakťami. Zayn je oblečený podobne až na to, že má bielu košeľu a Wesley sivú.
„Zdá sa, že sme tu takmer presne," prenesie Millie.
„Večera bude o chvíľu," informuje nás Wesley a tiež k nám podíde aj spolu so Zaynom.
„Toto je môj brat, Fynn Stone," predstavím ich svojho brata. Muži si s ním podajú ruky.
„Tak, čo keby sme šli ku stolu? Bude sa podávať večera," ozve sa za nami hlas Damiana, ktorý tleskne rukami. Keď sa za ním otočím v jeho spoločnosti prichádza ďalšia žena, ktorá ma na sebe tmavozelené šaty, ktorá jej končia pod kolenami. Drží sa za pažu Damiana a usmieva sa. Môže mať tak štyridsať a vyzerá skutočne krásne. Jej hnedé vlnité vlasy sa lesknú. Okolo hnedých očí má menšie vrásky, keď sa na nás usmeje. Na plných perách má červený rúž.
„Oh, vy sa vlastne nepoznáte. Toto je naša blízka rodinná známa, Phoebe Hastingsová," predstaví nám ju Damian. Podáme si s ňou ruky a predstavíme sa jej tiež. Začneme sa presúvať ku stolu. Všimnem si, že Damian si sadá za vrch stola a Harry si odsunie stoličku kolmo od svojho otca po jeho ľavej strane. Zrýchlim krok, pretože si chcem ukoristiť stoličku vedľa neho. Zayn však zrejme myslí na to isté, keďže kráča hneď vedľa mňa. Naraz položíme ruky na stoličku vedľa Harryho a venujeme si pohľad.
„Dovolíš?" opýtam sa ho s nadvihnutým obočím.
„Sadni si inde," povie a ani sa nepohne. Chce sa so mnou skutočne priečiť pred ostatnými?
„Som žena, takže mám prednosť," precedím pomedzi zuby a porozhliadam sa. Phoebe sedí oproti Harrymu, vedľa nej sa posadil Wesley a k nemu Millie. Všetci už sedia, dokonca aj Fynn, ktorý sa posadil na našu stranu. Cítim jeho pohľad ako na mňa a Zayna zíza.
„Tak posaďte sa vy dvaja," vyzve nás Damian a venuje nám pobavené pohľady. Odsuniem stoličku a posadím sa vedľa Harryho skôr ako to stihne Zayn. Počujem od neho povzdych a je nútený posadiť sa medzi mňa a Fynna.
„Si neznesiteľná," pošepká mi do ucha, keď sa ku mne nakloní. Prebodnem ho pohľadom a rukou ho odtlačím, aby bol odo mňa ďalej. Harryho domáca, ktorú pán Styles, nazval pani Gibbonsová prinesie veľkého moriaka a položí ho doprostred stola. Na vozíku má taktiež aj zemiakové pyré a dezerty, ktoré pripravili Stylesovci a náš tekvicový koláč, ktorý sme priniesli s Millie.
„Ďakujeme pani Gibbonsová, my to zvládneme a vy už bežte domov. Harryho šofér vás odvezie," povie pani Hastingsová a prívetivo sa na ňu usmeje. Pani Gibbonsová sa s nami rozlúči a odchádza preč.
„Kedy sa vy dvaja prestanete naťahovať?" opýta sa ma Harry, keď sa ku mne nahne. Damian začne krájať toho moriaka, z ktorého mám celkom strach, pretože je obrovský. Kto to všetko zje?
YOU ARE READING
Golem
Fanfiction|Book 1| Xenia Stoneová, inštruktorka taekwonda sa nenarodila práve pod najšťastnejšou hviezdou. Zatiaľ čo sa jej darí v práci, jej osobný život je presným opakom. Lásku už takmer zavrhla po množstve zrád od opačného pohlavia, počnúc jej vlastným ot...