Chapter 13

793 113 36
                                    

Firemná reštaurácia, ktorá sa nachádza v druhej časti budovy na prízemí, je rozlohovo skutočne dosť veľká, no aj napriek tomu je plná ľudí, pretože je čas obeda. Dokonca má aj terasu, na ktorú sa dá vyjsť francúzskym oknom. Momentálne je však zatvorená, pretože je december a je zima. Okrem iného je terasa na zadnom dvore firmy a je z nej pekný výhľad na fontánu a zeleň na firemnom pozemku. Fontána samozrejme nefunguje a zeleň je momentálne pokrytá snehom. Reštaurácia má biele steny, ktoré sú kombinované s tmavým laminovaným drevom. Po celom pôdoryse reštaurácii je sivý semišový koberec. Stoly sú štvorcové a sú primerane rozmiestnené v radoch. Včera som sem nemala príležitosť prísť, pretože som nejako nepociťovala hlad a zamestnávala ma moja práca. Mala som neustálu potrebu všetko kontrolovať a keď som začala byť hladná bol čas odísť domov. Harry si moje a Jaydenove služby včera nevyžiadal, namiesto toho ho odprevádzali Maverick s Gabrielom na obchodné stretnutie. Myslím, že bol nahnevaný na tie správy, ktoré som mu zaslala. Nechápem samú seba, že si to k nemu dovolím, po tom čo som mu urobila a po tom, čo on ma prijal, aby som ho chránila. Keď ho vidím, mám istú potrebu do neho rýpať. Neovládam to a navyše on nerobí nič iné, než mi to opláca. Viem, že to, že spomenul ženu, ktorá ho uniesla a že kvôli nej vyhodil svojich ochrankárov, urobil schválne. Nemusím byť génius na to, aby mi to došlo. Vravel, že si so mnou tie správy vybaví, ale nejako k tomu zatiaľ nedošlo.

S Ninou, ktorú som stretla po ceste sem, kráčame reštauráciou a hľadáme si nejaké voľné miesta. Periférne si všimnem, že na mňa niekto máva. Je to môj kolega Jayden, ktorý sedí spoločne so šéfom ochranky Greyom Parkerom.

„Pozri, tam je voľné," upozorním Ninu a chytím ju za plece. Nina prenesie svoje hnedé oči, tam kam ukazujem. Jej zrak sa rozšíri a pozrie sa na mňa, či to myslím vážne.

„Tam predsa nemôžeme jesť. Je tam Grey," pripomenie mi.

„No a?" pobavene sa na ňu usmejem, pretože si opäť spomeniem, že sa jej Grey páči. Nina sa na mňa pohoršene pozrie a povzdychne si, pričom nakloní hlavu na jednu stranu.

„Ale no tak, správaš sa akoby si s ním ešte nikdy neprehovorila," mávnem rukou. Nina si nervózne zahryzne do pery a skloní hlavu. V tej chvíli mi to okamžite dôjde a úsmev, ktorý mi ešte pred chvíľou zotrvával na tvári, zmizne.

„Ty si s ním ešte nikdy neprehovorila," poznamenám, nepýtam sa to. Nina mi venuje pohľad.

„Prečo?" zaujímam sa a prekrížim si ruky na prsiach.

„Zamestnanci sa bežne nebavia s ochrankármi. Nikdy nebola príležitosť a..."

„Fajn, fajn a teraz pravý dôvod?" preruším ju.

„Nemala som odvahu. Ja som vždy príšerne nervózna, keď sa mi nejaký muž páči," povzdychne si a svoje dlhé rovné vlasy si dá za ucho.

„O dôvod viac, aby sme sa s nimi naobedovali," poviem rázne a na nič nečakám. Schmatnem Ninu za ruku a doslova ju dotiahnem ku stolu, kde tí dvaja sedia. Jayden sa na nás usmieva a keď nás zaregistruje Grey, postaví sa.

„Nech sa páči prisadnite si k nám," povie a odsunie stoličku. Díva sa na Ninu, ktorá ostáva stáť ako zamrznutá. Nenápadne do nej udriem lakťom a následne ju odsuniem k nemu. Ja sa posadím vedľa Jaydena, ktorý mi takisto odsunul stoličku. Sledujem Ninu, ktorá je totálne červená v lícach, keď sa vedľa nej posadí Grey. Nina sa na neho však ani nepozrie, iba si uloží ruky na stôl.

„Vždy je to tu také plné?" opýtam sa.

„Vy ste tu včera vlastne neboli. Nuž áno je, veľa zamestnancov," odvetí mi Grey a mykne plecami. Následne vezme menu a jedno dá mne a jedno Nine, ktorá je potichu. Bez rečí si vezme svoje menu a venuje mi krátky pohľad. Zakrútim nad ňou hlavou, pretože takto si chlapa nezíska. Aj keď, nie som si istá, že som ten pravý radca na vzťahy, pretože sama si neviem udržať chlapa. Keď sa dívam na menu mám chuť na všetko, čo v ňom vidím. Na rozdiel od včerajška, som dnes hladná ako vlk. Myslím, že za včerajšiu nechuť mohol možno aj stres z prvého dňa v práci. Nevedela som, čo presne mám čakať. Dnešný deň je oveľa pokojnejší a môj žalúdok je spokojný a potrebuje doplniť energiu. Dám si preto obedové menu, aby som na jedlo nemusela čakať dlho a rovnaký výber zvolia aj ostatní.

GolemWhere stories live. Discover now